Na nas se je obrnilo nekaj gledalcev, ena izmed njih je v pismu zapisala, da je morala pred prenosom denarja na platformo Veli večkrat osebno na Novo Ljubljansko banko, podpisati številne obrazce in izjavo o tem, da se zaveda tveganja takega prenosa. Takšno prakso v zadnjih mesecih opažajo tudi finančni strokovnjaki.
"Stranki je bilo po nekaj videoklicih z zaposlenimi te banke rečeno, da zdaj bodo sprostili sredstva, a se ta transakcija ni zgodila. Potem je stranka še enkrat poklicala, dobila je navodilo, da se zglasi osebno na banki, kjer je morala vedno podpisati neko izjavo, ki je bila kar malo zastrašujoča," opisuje osebna finančna svetovalka Nataša Kozlevčar.
Pri nekaterih je trajalo celo več tednov, preden se je transakcija sprostila. Težave so bile tudi pri nakazilih na mobilne banke.
"Dejansko so jih želeli opozoriti, da ščitijo njihove interese, govorimo pa o tem, da transakcija ni bila izvedena na drugo banko, ki ima enako licenco kot naša banka, tako da ne vem, o kakšnih interesih se tukaj pogovarjamo," dodaja svetovalka Kozlevčar.
Iz Nove Ljubljanske banke so nam odgovorili, da ne morejo razkriti, katera so na njihovem seznamu sumljivih prodajnih mest, in da imajo takšne ukrepe zgolj zaradi varnosti njihovih strank. V primeru sumljivih transakcij torej stranke pokličejo, tudi v nočnem času, če je to potrebno.
Na NLB-ju zavračajo tudi očitke, da gre za prepričevanje strank, naj denarna sredstva obdržijo pri njih, ampak le za varnostne mehanizme preprečevanja vse pogostejših spletnih zlorab. Da gre pri teh klicih le za to, odgovarjajo tudi iz Delavske hranilnice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje