V Luki Koper opažajo letos povečan obseg pretovora vseh vrst blaga. To bi bile lahko sladke skrbi, če ne bi prihajalo do nerednih prihodov ladij, do zamud pri pretovoru: če kje, je v logistiki čas denar. Sebastjan Šik iz Luke Koper poudarja, da gre za seštevek več dejavnikov v logistični verigi, najbolj se to pokaže na kontejnerskem terminalu: "Tam se srečujemo s pomanjkanjem skladiščnih površin. Na to smo odgovorili z dodatnimi kadrovskimi in prostorskimi resursi. A tovor tudi počasi zapušča pristanišče zaradi vzdrževalnih in investicijskih del na železniški infrastrukturi."
Več tovora z železnic na ceste ne sme in tudi ne more, pravi Robert Sever iz Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije, kjer se strinjajo, da hitre rešitve ni. "Zato se trudimo, da bi poleg organizacijskih premikov in iskanja kapacitet v zalednih terminalih Luka in železniški operaterji naredili vse, da zadostijo potrebam strank. Ne želimo si, da bi dolgoletni partnerji postali nervozni zaradi servisa, ki je bil vsa ta leta dober."
S podobnimi težavami se, pravijo v Luki, srečujejo tudi druga pristanišča v regiji. Vojna v Ukrajini nakazuje spremembe blagovnih tokov. Ladjarji, ki so prej težili k črnomorskim pristaniščem, zdaj iščejo pot drugje. A marsikateri član v verigi mimo mikrofona pove, da težave niso od včeraj in da so povezane s sistemom zaposlenih, tako luških kot zunanjih, pogodbenih. Vsi delovni procesi potekajo nemoteno, odgovarjajo v Luki, kjer pa priznavajo nekaj težav zunanjih pogodbenih podjetij pri zaposlovanju tujcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje