Letošnji prihodki so tako za sedem odstotkov presegli lanske. Šestmesečni dobiček podjetja je znašal 86 milijonov tolarjev in obsega polovico celotnega lanskega dobička. V Peku še naprej povečujejo storilnost in iščejo nove partnerje za izdelavo zgornjih delov čevljev. Velik delež teh izdelajo v državah s cenejšo delovno silo.
Pod lastno blagovno znamko proda Peko 92 odstotkov vse izdelane obutve, osvaja pa tudi nekatera zahodnoevropska tržišča. V letošnjem letu je začel prodajati svoje kolekcije na Nizozemskem, v Švici in Avstriji.
Podjetje je letos že odprlo novi prodajalni v Mostarju in Novi Gorici, septembra pa načrtujejo odprtje novih v Lescah in Zagrebu ter prenovljene trgovine v Celju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje