Do zdaj je izstopilo že 9.000 podjetij, med njimi tudi nekaj večjih, ki so v proračun zbornice prispevala precejšen delež. V GZS-ju zato pripravljajo privlačnejšo ponudbo, s katero želijo večje družbe privabiti nazaj v zbornico.
Čeprav so izstopili že Telekom Slovenije, Mura in Kolektor, začasni predsednik GZS-ja ostaja optimističen in pravi, da je cilj GZS-ja do 26. maja 2007 imeti več kot dve tretjini podjetij po zaposlenih in kapitalu ter okoli 10.000 podjetij članov GZS-ja.
Med prvimi, ki so razmišljali o odstopu, so bili trgovci, ki so kmalu po sprejetju zakona o gospodarskih zbornicah ustanovili trgovinsko zbornico. Trgovinska zbornica šteje približno 700 članov, med katerimi so Mercator, Spar, Petrol, Engrotuš in Merkur, skupaj pa ustvarijo okoli 80 odstotkov vsega prometa v trgovini pri nas.
GZS pripravlja novo ponudbo
Za izstope podjetij iz GZS-ja naj bi bil kriv predvsem nekdanji predsednik GZS-ja Jožko Čuk, ki očitke zavrača in meni, da je sistem tisti, ki omogoča takšen način obnašanja.
V Merkurju Kranj so ocenili, da so bili koristi in prispevki, ki so jih vplačevali v zbornico, v precejšnjem nesorazmerju. Dodajajo, da so trgovci zbrali skoraj trikrat več sredstev, kot pa je bilo od članstva koristi, in da so imeli premalo vpliva v organih upravljanja. Iz GZS-ja je izstopilo tudi Gorenje, ki pa se je v primeru ugodne ponudbe pripravljeno spet vključiti v zbornico.
Novo ponudbo za podjetja naj bi GZS pripravil do začetka prihodnjega leta, obljubljajo pa nižjo članarino ter večji posluh za zamisli in predloge članov zbornice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje