V novomeškem Revozu so lani izdelali 131 tisoč vozil. Letošnja proizvodnja bo še nekoliko manjša, a odpuščanje delavcev ni predvideno, je za Radio Slovenija poročal Jože Žura. Hkrati pa potekajo priprave na proizvodnjo novega vozila v prihodnjem letu.
"Zmanjšan obseg bo predvsem na račun dejstva, da clia 2 ne bomo več proizvajali za evropski trg. Računamo pa, da bomo obdržali enake proizvodne količine twinga 2," je povedal predsednik uprave Aleš Bratož.
V Revozu so z zaposlenimi lani sklenili dogovor, da ob pričakovani manjši prodaji ne bodo odpuščali, vendar pa so trgi nepredvidljivi. "Če bo prišlo do popolnega kolapsa evropskega trga, bomo morali s socialnimi partnerji znova poiskati dodatne rešitve," dodaja prvi mož Revoza.
Po načrtih potekajo tudi priprave na uvedbo novega vozila, skupnega naslednika twinga in smarta v prihodnjem letu. "Intenzivno zaključujemo gradbena dela, začela se je montaža opreme, tako da bomo v kratkem že začeli preizkus in potrjevanje novih proizvodnih sredstev in pa v nadaljevanju tudi novih proizvodov," je še povedal Bratož.
Doslej so v Revozu za projekt, vreden več kot 320 milijonov evrov, porabili 120 milijonov, gradbena dela pa so izvedla slovenska podjetja. Revoz je sicer najučinkovitejša tovarna v skupini Renault, a je na drugi strani poslovno okolje v Sloveniji zaradi podražitev cen komunalnih storitev vse manj konkurenčno. Stroški električne energije bodo letos za Revoz višji za 13 odstotkov, kar na letni ravni znaša pol milijona evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje