Angleško-nemško podjetje HBK je s 500 milijonov evrov letnih prihodkov približno desetkrat večje od Dewesofta in je na začetku želelo kupiti trboveljsko podjetje. "Prepričan sem bil, da bo trg merilnih naprav preživel in da se bo prej ali slej okrepil ali spremenil. Spremembo sem sprejel kot priložnost za vse nas," je povedal tehnični direktor HBK-ja in član nadzornega odbora Blueberryja Jens Wiegand.
Tako je namesto prodaje nastalo novo podjetje Blueberry DAQ. "Obe podjetji sta konkurenta na trgu – in to tudi ostajata vnaprej, obenem pa sta ugotovila, da oboji potrebujejo osnovno programsko orodje," je povedala izvršna direktorica Blueberryja Sonja Šmuc.
Na trgu merilne tehnike je ogromno instrumentov različnih podjetij, težava kupcev, podjetij najrazličnejših panog pa je, da med seboj niso združljivi. Cilj Blueberryja je razvoj novega standarda, ki bo omogočal kompatibilnost. "Kompatibilnost različnih instrumentov med seboj. S tem se bo izjemno skrajšal tudi čas, ki ga inženirji, ki delajo prototipe, nove produkte, potrebujejo za to, da sploh ugotovijo, kako se jim nov izdelek obnaša," je pojasnila Šmuc.
Po prvih izračunih bi lahko z uporabo tega programskega vmesnika prihranili delo 1000 inženirjev letno, ki bi se lahko usmerili v druge razvojne projekte. "Mislim, da smo začeli eno stvar, za katero še sami dobro ne vemo, kam vse lahko gre, potencial je res ogromen, torej razvoj tega skupnega programskega vmesnika je po mojem mnenju prvi korak, ki mu sledi še mnogo drugih," pa je povedal Jure Knez, predsednik Dewesofta in generalni direktor Blueberryja.
Prvi produkt blagovne znamke Blueberry bo luč sveta zagledal prihodnje leto.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje