V vladni proceduri je predlog poroštvenega zakona, ki vključuje tudi južni del tretje razvojne osi od Osredka do Malin in severni del od Šentruperta do Velenja. "To je pomembna novica za šaleško in koroško regijo," je na ogledu sklepnih gradbenih del na odseku Gaberke na severnem delu tretje razvojne osi dejal minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec.
Ker je njegovo ministrstvo v vladno proceduro posredovalo predlog poroštvenega zakona, si Vrtovec želi, da bi pridobivanje vseh dovoljenj za začetek del potekalo čim bolj tekoče. Kot je poudaril, bo vlada predlog zakona obravnavala v prihodnjih tednih, nato pa bo romal v obravnavo v DZ po nujnem postopku. Gre za visoko poroštvo, saj bo država jamčila za 50 odstotkov, kar znese 392 milijonov evrov, je dodal. Dars se bo medtem za drugo polovico zadolžil bodisi na finančnih bodisi na kapitalskih trgih, je pojasnil prvi mož Darsa Valentin Hajdinjak.
Sicer pa so na Darsu glede odseka Šentrupert–Velenje pojasnili, da bosta izdelava dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja in novelacija poročila o vplivih na okolje predvidoma končani v aprilu, ko bo na ministrstvo za okolje in prostor vložena vloga za pridobitev gradbenega dovoljenja po integralnem postopku. Projektna dokumentacija za izvedbo gradnje je v izdelavi, potekajo vmesne recenzije.
Poteka tudi pridobivanje zemljišč za gradnjo. Do danes so pridobili 50 odstotkov površin, potrebnih za gradnjo. Od 46 objektov, ki jih bo zaradi gradnje treba porušiti, je odkupljenih 43, so še navedli na Darsu. Investicijski program za ta odsek je bil sicer potrjen decembra lani.
Velenjski župan Peter Dermol, ki je skupaj s koroškimi župani v torek poslal dopis premierju Janezu Janši z željo, da se postopki na odseku hitre ceste Velenje–Šentrupert pospešijo, je danes dejal, da je odločitev o poroštvenem zakonu za občino zelo pomembna. "Zavedamo se, da Velenje ničesar ne pridobi, če zgradimo samo avtocesto do Slovenj Gradca," je dodal.
Velenjski župan je v izjavi ob začetku gradnje kolesarskih povezav Velenje–Mislinja in Velenje–Dobrna v Hudi luknji še pozval poslance državnega zbora, naj podprejo poroštveni zakon. Od infrastrukturnega ministrstva pa pričakuje, da bo letos začelo prenovo Kidričeve in Škalske ceste, ki sta v zelo slabem stanju zaradi tovornega prometa.
Tako Vrtovec kot Hajdinjak sta sicer ob robu obiska poudarila, da dela na severnem delu tretje razvojne osi potekajo skladno z zastavljeno časovnico, tudi vremenske razmere, ki se jim sproti prilagajajo, ne povzročajo večjih težav.
Proti koncu gredo dela na lokaciji Gaberke, na lokaciji Jenina dela potekajo nemoteno. "Hkrati smo vložili zahtevo za pridobitev gradbenih dovoljenj še na dodatnih štirih sklopih – Velunja in Škale ter Konovo in Škalsko jezero – in izvedli razpis za prvo stopnjo za priznanje sposobnosti potencialnim izvajalcem. Če letos dobimo gradbeno dovoljenje, kar pričakujemo, lahko na teh odsekih že začnemo tudi dela," je pojasnil Hajdinjak, ki si želi, da bi dela stekla čim prej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje