Predstavniki podjetja so se prejšnji teden sestali s Sindikatom Mladi plus, kjer so javnost opozorili na izkoriščanje kurirjev in dostavljavcev hrane. Sabina Leben iz sindikata pojasnjuje, da kurirke in kurirji, ki so spremljali sestanek, z njegovim izidom niso zadovoljni: "Predstavniki Wolta so zahtevam kurirk in kurirjev sicer prisluhnili in napovedali, da načrtujejo nekatere izboljšave, glede na izkušnje, ki jih imajo s podjetjem, pa kurirji in kurirke dvomijo, da bodo izboljšave dejansko pozitivno vplivale na njihov položaj."
Po prvem poslanem dopisu se je po njenih besedah število kurirjev, ki so na sindikat naslovili svoje nezadovoljstvo z Woltom, izrazito povečalo.
V Woltu pa nezadovoljstvo med dostavljavci zavračajo. S svojimi raziskavami so po besedah direktorja podjetja Wolt Slovenija Clemensa Bruggerja namreč ugotovili, da so kurirji z delom v veliki meri zadovoljni. "Zadovoljstvo med dostavljavci je zelo visoko. 87 odstotkov dostavljavcev je zadovoljnih ali zelo zadovoljnih," zatrjuje.
Na uro naj bi opravili tri dostave
Pri tem dostavljavce po njegovih besedah prepriča fleksibilen urnik in dobro plačilo. Prav zaslužek pa je bil na sestanku eden od kamnov spotike. Predvideno urno plačilo predvideva tri dostave na uro, kar po mnenju Sabine Leben kurirje vodi v kršenje cestnoprometnih predpisov. Brugger to ponovno zavrača: "Naš algoritem določa povprečen čas in to na podlagi povprečne vožnje. Če en dostavljavec hiti, je to njegova odločitev. Mi jih ne silimo ali kar koli takšnega."
Brugger je ob tem še poudaril, da je Wolt sicer tik pred implementacijo cestnega in ne več zračnega računanja poti, s čimer bodo kurirji plačani za realno opravljeno pot.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje