V Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) so poudarili, da mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. Če ima izdelek stvarno napako, ima porabnik pravico uveljavljati reklamacijo. Torej ima takšne pravice, kot če bi kupil blago zunaj sezonskih razprodaj.
Če na razprodaji kupi izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želi imeti, trgovec takega izdelka ni primoran sprejeti nazaj, ampak je to stvar poslovne prakse, so pojasnili na Trgovinski zbornici Slovenije. Za nadzor nad upoštevanjem pravil, ki veljajo za sezonske razprodaje, so pristojne lokalne izpostave Tržnega inšpektorata po Sloveniji.
Največ pritožb, ki jih prejme ZPS, se vsako leto nanaša na nepravilno označevanje cen oz. na tiste primere, ko trgovci tik pred razprodajo cene izdelkov dvignejo in jih nato ob razprodaji znižajo, s tem pa prikažejo višji odstotek znižanja. Takšna poslovna praksa je nepoštena in jo tržni inšpektorat lahko kaznuje, opozarjajo na ZPS-ju. Trajanje sezonske razprodaje sicer določi vsak trgovec sam, če se za razprodajo odloči, vendar lahko traja do največ 60 dni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje