Tržni delež skupine Triglav med klasičnimi slovenskimi zavarovalnicami znaša skoraj 37 odstotkov. Foto: BoBo
Tržni delež skupine Triglav med klasičnimi slovenskimi zavarovalnicami znaša skoraj 37 odstotkov. Foto: BoBo

Skupina Triglav je v prvem polletju v primerjavi z enakim obdobjem lani zvišala čisti dobiček za 23,3 odstotka, na 56,3 milijona evrov, matična družba pa je v primerljivem obdobju čisti dobiček zvišala za 14 odstotkov, na 42,9 milijona evrov, so sporočili iz Triglava.

"Napovedi kažejo, da bodo razmere na trgih, na katerih poslujemo, tudi letos negotove. Z različnimi ukrepi bomo nadaljevali prizadevanja za ublažitev pritiskov na premijo, utrjevanje vodilne vloge na slovenskem trgu in krepitev položaja na naših ciljnih trgih," je dejal predsednik uprave Andrej Slapar, ki je poslovanje skupine in družbe v polletju ocenil kot dobro.

Agresivna cenovna konkurenca, težavne tržne razmere in strateška usmerjenost v dobičkonosnost pa so po mnenju zavarovalnice povzročile rahel padec zbrane bruto zavarovalne in sozavarovalne premije.

Skupina Triglav jo je namreč obračunala za 487,8 milijona evrov, kar je 1,7 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, matična družba pa za 335,8 milijona evrov oz. 2,3 odstotka manj kot v lanskem polletju.

Bruto obratovalni stroški zavarovalne dejavnosti so pri skupini Triglav v primerjavi z lanskim enakim obdobjem narasli za tri odstotke in so znašali 114 milijonov evrov. V Zavarovalnici Triglav so se povečali za štiri odstotke in so znašali 82 milijonov evrov.

Povečanje teh stroškov je predvsem posledica izvedenih prodajnih akcij. Obračunani bruto zneski škod skupine Triglav so bili v prvih šestih mesecih letošnjega leta 295,7 milijona evrov (8,4 odstotka manj kot v enakem lanskem obdobju), v matični družbi pa 197,2 milijona evrov (9,3 odstotka manj kot lani).