Kultura spletnega komuniciranja je pri nas na precej nižji ravni kot v tujini. Če pogledaš spletno stran BBC-ja, nihče ne reče nič čez didžeja, ampak debatirajo o glasbi. Tukaj pa se neha debatirati o glasbi pri komentarju številka dve in že je vse na osebni žaljivi ravni. Saj ni pomembno, katera tema je – glasba, politika, šport … Če imaš pri politiki novico o pokojninski reformi, bo prvi komentar "Ja, in?", v drugem pa so že imena in kdo kaj krade. Ta nekonstruktivnost je tudi posledica ignorance. Ljudje sploh ne vedo, o čem teče beseda. Pri glasbi samo vidijo sliko od nekoga in komentirajo v smislu: "To je šit muzika!" Tudi obupni poskusi posameznikov (ki kljub vsemu glasbo poslušajo) pripeljati debato nazaj k bistvu, ne uspevajo. Škoda časa in živcev. Saj jaz sem globoko v sebi prepričan, da so to čisto normalni ljudje, a jim ta anonimnost da zagon in tisto, česar se doma ne upajo reči ženi ali možu, spraznijo tam. No, samo da je zdravje doma. Tukaj je ta sociološki problem, ki velja za vse ljudi na svetu z dostopom do novih tehnologij. Tehnologija je krepka desetletja pred uporabniki. V promilih bi lahko ocenil število ljudi, ki tehnologijo izkoriščajo za svojo dobrobit in potem še dobrobit kakšne širše skupine ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje