Umeščanje izdelkov v filme je skoraj tako staro kot sama filmska industrija, piše britanski BBC. Prvi primer tega pojava naj bi bila komedija Bustra Keatona iz leta 1919 The Garage (Garaža), ki je vključevala logotipe podjetij, ki so prodajala motorno olje in gorivo.
Donosno področje
Po navajanju podjetja za analizo podatkov PQ Media naj bi bilo področje oglaševanja v filmih, televizijskih oddajah in glasbenih videih leta 2019 vredno 20,6 milijarde ameriških dolarjev (tj. 17,12 milijarde evra). To so primeri, ko glavni igralec v nekem filmu obleče določen kos oblačila, popije določen tip kave ali vozi avto neke znamke.
Če je bil v preteklosti izdelek na snemanju dejansko prisoten, pa oglaševalska industrija danes uporablja sodobno tehnologijo, s katero lahko v posnetke vnesejo nove predmete.
Tako je mogoče predmete digitalno dodajati skoraj v vsakem filmu ali televizijski oddaji. Poleg tega je mogoče dodane izdelke čez nekaj časa zamenjati z drugimi blagovnimi znamkami.
Človeško oko razlike ne opazi
Eno od podjetij, ki se ukvarja s tem, je britansko oglaševalsko podjetje Mirriad. Izvršni direktor Stephan Beringer pričakuje, da se bo tovrstno digitalno prikazovanje izdelkov vse bolj razširilo.
"Naš glavni znanstvenik Philip McLauchlan je s svojo ekipo iznašel tehnologijo, ki je za film Črni labod prejela oskarja. Tehnologija lahko ‘bere’ sliko, razume globino, gibanje, strukturo in kar koli. Tako lahko vključite nove slike, človeško oko pa v bistvu ne ve, da smo jih dejansko dodali naknadno, po koncu produkcije," je za BBC povedal Beringer.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje