Imel sem petindvajset let, ko sem v muzeju Städel v Frankfurtu na Majni videl olje na platnu Eugèna Delacroixa, na katerem stojita Hamlet in Horacij nad Yorickovim grobom – slavni, zelo pomembni prvi prizor 5. dejanja – in ko sem prvič pomislil, (...)
(...) da je famozni Hamletov problem pravzaprav v njegovih letih, v njegovi nezrelosti. Takšna likovna upodobitev prizora iz Hamleta je obenem tudi izostrena razlaga teh dveh likov in odnosa med njima, saj v nasprotju s splošno razširjenim mnenjem nista prikazana kot vrstnika (študijska kolega); Hamlet je zelo mlad, bledopolt, svetlolas in krhke postave, Horacij pa je odrasel, plečat moški z brado in odločno prekrižanimi rokami na prsih.
Zgornji citat je iz knjige Ivana Medenice Tragedija iniciacije ali nestanovitni princ, ki je v zbirki Knjižnica MGL izšla letos maja. Prevedla jo je Seta Knop, spremno besedo pa je napisal Tomaž Toporišič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje