V komediji moškega državljana in njegovo identiteto ženska enostavno uničuje, kot se spodobi med karnevalom. Ker smo izgubili intimno povezavo s karnevalskimi praksami, se nam tragedija zdi v evropski tradiciji veliko bolj vzvišena in bolj pomembna od komedije: drzna, do obisti destruktivna in odkrito politična komedija ni preživela neposredne demokracije. Tragedija nam je ostala, zlahka razumljena kot nekaj obenem univerzalnega in osebnega, ob popolni pozabi njene prvotne politične oziroma demokratične funkcije.
Zgornji citat je iz knjige Mikra theatrika 2: antropološki eseji o gledališču in dramski teksti, ki je leta 2018 izšla v okviru Knjižnice Mestnega gledališča ljubljanskega. Prvi del Mikro theatrike je v Knjižnici MGL izšel leta 2011.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje