Če pomislimo na najbolj impresivne prizore v zgodovini filma, v njih skoraj nikoli nihče ne govori, saj so močne že same po sebi. Moje vprašanje je, zakaj sploh uporabljati dialoge?
![Scenarist, režiser in producent Veit Helmer je rojen leta 1968 v Hannovru. Film je študiral na filmski šoli HFF v Münchnu. Snema igrane in dokumentarne filme ter predava na filmskih šolah po vsem svetu. Od leta 2002 je član Evropske filmske akademije, na Liffu pa smo lahko letos videli njegov film Gondola. Citat je vzet iz intervjuja z režiserjem. Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić Scenarist, režiser in producent Veit Helmer je rojen leta 1968 v Hannovru. Film je študiral na filmski šoli HFF v Münchnu. Snema igrane in dokumentarne filme ter predava na filmskih šolah po vsem svetu. Od leta 2002 je član Evropske filmske akademije, na Liffu pa smo lahko letos videli njegov film Gondola. Citat je vzet iz intervjuja z režiserjem. Foto: MMC RTV SLO/ Miloš Ojdanić](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/11/15/66133755.jpg)
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Trenutek, ko v odnosu dosežemo stanje, da nam je lahko tudi tišina prijetna, je zame najbolj intenziven trenutek življenja. Isto velja tudi za film.
Če pomislimo na najbolj impresivne prizore v zgodovini filma, v njih skoraj nikoli nihče ne govori, saj so močne že same po sebi. Moje vprašanje je, zakaj sploh uporabljati dialoge?
Neveljaven email naslov
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje