Če pa odidem z gledališke predstave, je to dejanje, ki izpodbija samo umetniškost umetnine – in do katerega umetnik kot dramski umetnik ne more biti ravnodušen; še več – in o tem govorijo tako kontekst Heglovega dokazovanja kakor nekateri dogodki iz gledališke zgodovine – dogajanja v dvorani, ki neposredno zadevajo umetniškost dramske umetnine, so hkrati neposredno tudi prava politična dejanja.

Zoja Skušek je bila urednica, prevajalka in Sovretova nagrajenka. Najprej je urejala knjižno zbirko Studia humanitatis, na začetku 90. let 20. stoletja pa bila med soustanovitelji založbe *cf, pri kateri je bila tudi glavna urednica. Foto: BoBo
Zoja Skušek je bila urednica, prevajalka in Sovretova nagrajenka. Najprej je urejala knjižno zbirko Studia humanitatis, na začetku 90. let 20. stoletja pa bila med soustanovitelji založbe *cf, pri kateri je bila tudi glavna urednica. Foto: BoBo

Citat je iz dela Gledališče kot oblika spektakelske funkcije, ki je vnovič izšlo letos pri Založbi /*cf.