Zbirka vsebuje več kot 60 zgodb in virtualnih ogledov, obiskovalci si lahko ogledajo tudi več kot 1200 fotografij, umetnin in fresk. Med drugim si je v virtualni obliki mogoče ogledati denimo Viteško dvorano na gradu Brežice. V angleškem in slovenskem jeziku so na voljo tudi štiri znane slovenske pravljice, ki jih spremljajo ilustracije.
Tudi virtualni obisk Aljaževega stolpa
Med drugim so predstavljeni tudi slovenski gozdovi, način priprave velikonočnih pisanic in potice ter kurenti. S pomočjo planinske zveze so obiskovalcem ustvarili priložnost, da v virtualni obliki obiščejo vrh Triglava.
Projekt Google Arts and Culture in zbirka Zgodbe iz Slovenije sta po prepričanju predsednika republike Boruta Pahorja pomembna za Slovence in Slovenijo. Projekt bo mnogim po svetu, ki Slovenije morda ne poznajo, nudil možnost, da zaslutijo njene lepote, posebnosti in kulturo, je prepričan predsednik republike. "Svoje posebnosti, kulturne in druge, bi radi pokazali svetu. Tisti, ki so radovedni, bodo tukaj imeli možnost, da vidijo tisto, kar jih morda zanima, in nato Slovenijo tudi obiskali," je na današnji predstavitvi projekta v ljubljanskem Cankarjevem domu dejal Pahor.
Predsedniška palača ena prvih na slovenskem Uličnem pogledu
Ob tem je spomnil, da je Slovenija ravno v teh dneh zaznamovala pomemben mejnik, ko je pred tremi desetletji dobila prvo spletno povezavo. Prav Predsedniška palača je bila ena izmed prvih znamenitosti v Sloveniji, ki jo je Google predstavil znotraj projekta Ulični pogled (Street view) leta 2014.
Vzbuditi željo po obisku Slovenije
Direktor Google Arts and Culture Amit Sood je povedal, da je storitev brezplačno dostopna prek spleta in v obliki aplikacije za pametne telefone. Zbirka Zgodbe iz Slovenije je nastajala skoraj eno leto in po direktorjevem prepričanju v obiskovalcu vzbudi željo po obisku Slovenije.
"Skupaj z zgodbami o doživetjih v neokrnjeni naravi, o gastronomskih posebnostih, o slovenskih vodah in ostalimi vsebinami bo ta platforma zagotovo odličen vir inspiracije za tiste, ki so že ali pa še bodo raziskali Slovenijo," je povedala Ana Savšek, vodja sektorja za vsebinski digitalni marketing pri Slovenski turistični organizaciji (STO).
Joško Mrndže, regijski direktor Googla za jadransko regijo, pa je povedal, da je namen projekta zbiranje naravnih lepot ter kulturne in nesnovne dediščine na enem mestu. To omogoča, da prek enega mesta spoznavajo pomembne in edinstvene lokacije, na katere morda prej ne bi biti pomislili.
S sodelovanjem več slovenskih ustanov
Po njegovih besedah so Googlu pri snovanju in realizaciji projekta pomagali STO, Računalniški muzej, Narodni muzej Slovenije, Posavski muzej Brežice, Planinska zveza Slovenije, Slovenski planinski muzej, Čebelarski muzej v Radovljici, Narodna in univerzitetna knjižnica, Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša in muzej Čarobni svet školjk.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje