

Kot pojasnjujejo na Družbi za avtoceste RS, bodo šele po vrisu lahko določili, ali je rešitev antične vile rustike mogoča. Vodja izkopavanj Milan Sagadin s kranjske območne enote Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije pa je povedal, da so poslali projektantu načrt že 30. marca, danes pa bodo vris poslali tudi neposredno Darsu.
Vse je odvisno od lege najdišča
Predstavnik za odnose z javnostmi na Darsu Matej Kušar je pojasnil, da je rešitev arheološke najdbe odvisna od tega, kje natančno se glede na traso nahaja arheološko najdišče. Če leži pod traso avtoceste, rešitev ne bo izvedljiva, predloge arheologov pa bi lahko upoštevali, če se je najdišče le dotika ali je od nje celo nekoliko odmaknjeno. Kot še dodajajo na Darsu, vrisa najdbe v načrt za avtocesto še niso prejeli, medtem ko Sagadin zatrjuje, da so omenjenega dne dokumentacijo posredovali podjetju Projekt nizke gradnje, ki skrbi za projektiranje avtocest pri Darsu.
Rešitev najdišča cenejša
Kot je že znano, je svoje mnenje o predlogu arheologov oddal že projektant, ki je na podlagi načrta, ki kaže, da se najdišče komaj dotika trase avtoceste, ugotovil, da bi bilo za ohranitev najdišča potrebno le podaljšati protihrupno ograjo za 70 metrov, ki bi nadomestila prvotno načrtovani nasip. Po njegovih ugotovitvah bi takšna sprememba pri gradnji avtoceste stala okrog 75.000 evrov, kar pa bi bilo skoraj še enkrat nižje od sredstev, ki jih je Dars že namenil za arheološko izkopavanje na tem najdišču.
Ker na Drasu zatrjujejo, da teh načrtov projekta niso dobili, so se arheologi kranjske območna enota Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije odločili danes neposredno Darsu poslati tudi načrt s celotno situacijo poteka avtoceste in lokacije antične najdbe.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje