
Zadnji dokaz za to je ureditev središča Las Palmas Cultuur v Rotterdamu, v katerem so odprli nov nizozemski muzej fotografije. Objekt, v katerega sta se vselili še dve kulturni ustanovi, so zgradili na mestu nekdanjih delavnic holandsko-ameriške ladijske linije. Arhitekturni biro Benthem Crouwel iz Amsterdama je ohranil industrijsko naravo kompleksa. Ostala je robustna struktura, belo pročelje z velikimi okni pa je skromno in je le lupina, ki varuje kulturno vsebino v notranjosti. Kot takšna stavba ustvarja močan kontrast s precej razkošnejšo arhitekturo hotela New York, ki stoji v bližini.
Industrijski proces prevzamejo kulturnikiOhranjanje vtisa industrijske, kot take pa tudi strogo funkcionalne arhitekture, naj bi posredovalo tudi sporočilo o vlogi stavbe. V njej bodo namreč potekali tudi različni tečaji in projektne delavnice, torej programi, ki tako kot industrijska izdelava pomenijo preobražanje "vstopnih" surovin v zelo drugačen končni izdelek.
Ohranjanje starega pristanišča
Las Palmas Cultuur je sicer le eden izmed projektov, s katerimi skušajo v Rotterdamu ohraniti živahnost v predelu Wilhelminapier v starem rotterdamskem pristanišču in obenem z ohranjanjem stare arhitekture - oziroma z njenimi predelavami - preprečiti razkroj kontinuitete v razvoju tega predela mesta. Preprečiti izginotje "materialnih spominov" na preteklost. Drugi trije objekti, ki v neposredni bližini novega kulturnega središča izpolnjujejo to poslanstvo, so Cruiseterminal Rotterdam (roterdamski terminal za križarjenje), stavba Pakhuismeesteren in že omenjeni hotel New York.
Wilhelminapier naj bi postal eden izmed koncev roterrdamske kulturne osi, ki jo od pristanišča do predela Schouwburgplein vodi malo manj kot dva kilometra dolga pot, namenjena kolesarjem in pešcem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje