Gigant Disney je našel še en način, kako unovčiti svojo največjo in najdonosnejšo franšizo. Zdaj ko je premiera naslednje epizode v sagi Vojna zvezd, Zadnjega jedija, že na obzorju, pripravljajo igro v nadgrajeni resničnosti galaksije daleč, daleč stran.
Lanska lekcija podjetja Nintendo se je očitno prijela: zaradi vsesplošnega lova na virtualne pikachuje in druge zveri v resničnem svetu je tržna vrednost podjetja narasla za neverjetnih 7,5 milijarde dolarjev. Samo vprašanje časa je bilo, preden je začela še konkurenca razmišljati, kako čim donosneje nadgraditi naš, že sam po sebi tridimenzionalni svet ...
Admiral Ackbar se skriva za najbližjim vogalom
Disneyjev najnovejši promocijski prijem bo torej "lov na zaklad" orjaških dimenzij. 1. septembra, ko se začne prvi intenzivni val promocije Zadnjega jedija, bodo zagnali igro Find the Force, ki bo vezana na 20 tisoč Disneyjevih trgovin v 30 državah po svetu. Igralci bodo lahko v nadgrajeni resničnosti lovili 15 likov iz vesolja Vojne zvezd. Med njimi bosta denimo Rey in kultni Chewbacca, pa tudi dva popolnoma nova lika, ki ju bomo pobliže spoznali šele v naslednjem filmu.
Kdor bo hotel igrati, si bo moral na pametni telefon naložiti aplikacijo Star Wars in se napotiti v eno izmed sodelujočih trgovin (nam najbližje so šele trgovina Lego v Milanu in izpostave Galerie Kaufhof v Nemčiji). Na telefonskem zaslonu bo tam mogoče najti skrite like v našem, resničnem svetu, jih fotografirati ali posneti in nato svoje "najdbe" deliti na družbenih omrežjih.
"Veselimo se, da bo nadgrajena resničnost oboževalcem omogočila, da bodo ta svet izkusili na čisto nov način," je izjavila Kathleen Kennedy, predsednica podjetja Lucasfilm, ki je v Disneyjevi lasti.
Treba je imeti pred očmi, da je prav franšiza Vojne zvezd pred davnimi štirimi desetletji "izumila" koncept prodajanja tematskih igrač, ki se je danes razrasel v nepredstavljive razsežnosti. Zato je najbrž neko poetično ravnovesje v tem, da so zdaj med prvimi, ki raziskujejo potencial filmske promocije v nadgrajeni resničnosti.
Po okroglem droidu prihajajo porgi
Da podjetje občutka za trženje še ni izgubilo, so dokazali že ob zagonu nove trilogije, ki nam je dala novega, fotogeničnega malega droida, BB-8, ki se v obliki najrazličnejših igrač odlično prodaja. Že zdaj vemo, da bodo v povezavi z Zadnjim jedijem stavili na nove like "porgov" - malih živali s planeta Ahch-To, na katerem je Luke Skywalker živel v svojih letih izgnanstva po bitki na Endorju. Porgi so videti kot križanci med kosmatimi ewoki in vrabci in se zdijo kot nalašč za božično-novoletna darila ...
Vojna zvezd je bila najbolje prodajana znamka v ameriški industriji igrač v letih 2015 in 2016: v tem obdobju so prodali za milijardo in pol dolarjev predmetov s svojimi logotipi.
Svetovna premiera osmega dela sage Vojna zvezd, The Last Jedi, je napovedana za 15. december. Večina sodelujočih trgovin bo Lov na Silo ponujala do takrat.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje