"Prosim, ne dajte našim cigaretnim znamkam vloge v vaših filmih," je oglas, pod katerega se je podpisalo podjetje Philip Morris, katerega predstavnik je dejal, da se želijo izogniti temu, da bi njihovi izdelki v filmih h kajenju spodbujali otroke.
Nad potezo, za katero v podjetju pravijo, da je bila plod več sestankov, na katerih so proučevali številke o prodaji, pa vsi niso bili navdušeni. Eden izmed kritikov je tako izjavil, da ni oglas nič drugega kot prefinjena PR-ovska akcija, drugi pa je dejal, da bo podjetje še vseeno imelo dobiček zaradi cigaret v filmih, saj ni važna znamka, ki se jo vidi, važno je, da se cigareta v filmu pojavi.
Najstniki ne marajo kaj dosti za Morrisa
V prid namigovanjem, da poslovnih rezultatov akcija ne bo poslabšala, govori tudi podatek, da cigarete, ki jih izdelujejo v podjetju Philip Morris, med najstniki niso najbolj priljubljene, ampak ti cigarete raje izvečejo iz škatlic, ki prihajajo iz Marlbora.
Ob novici o "nefilmskih" cigaretah se je oglasil tudi predsednik Kampanje za otroke brez cigaret Matt Myers, ki je opomnil, da pozivi k zaščiti otrok pred prizori s kajenjem studiev sploh ne ganejo. "Hollywood ignorira zelo resen problem, da namreč kajenje v filmih prispeva k porabi tobaka med mladimi," je dejal Myers, ki opozarja, da je problem precej hujši kot razprava, katere znamke cigareta bo v filmu prikazana.
Zgledi, ki vlečejo
Kljub temu pa so se pri največjem ameriškem proizvajalcu cigaret odločili, da nočejo, da so njihovi izdeli uporabljeni v filmih. Pri vzrokih za svojo odločitev so navedli tudi tri raziskave, med drugim raziskavo, v kateri je ameriška medicinska revija Pediatrics zapisala, da bodo otroci, ki gledajo filme, v katerih se kadi, hitreje posegli po "tobačni omami" kot tisti, ki tovrstnih vplivov niso bili deležni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje