Coppola, ki danes pravi, da je to njen najbolj oseben film, pripoveduje zgodbo o dveh izgubljenih dušah, ki se srečata v hotelu v Tokiu. Bob je ameriški igralec zrelih let, ki v japonski prestolnici snema reklamo za viski. Nesrečen v svojem zakonu, v katerem je že davno ugasnila iskrica, sreča sorodno dušo, mlado Charlotte, ki na službeni poti spremlja moža (igra ga Giovanni Ribisi), slavnega fotografa, ki pa raje kot z njo čas preživlja z mlado ameriško igralko.
Skrivnostne besede, s katerimi se konča film, ki je Coppoli prinesel oskarja za najboljši izvirni scenarij in kopico drugih nagrad, ostajajo ena največjih filmskih zagonetk zadnjega desetletja. Misterij okoli pretiho izgovorjenih besed je toliko večji, saj naj bi ostale neznane celo režiserki. Murray je prizor zaigral po svoje in dal koncu filma čar, ki ga izvirni scenarij ni obljubljal. Besede, ki jima jih je Coppola najprej položila v usta, so bile: "Zakaj jočeš?" Charlotte mu odgovori, da ga bo pogrešala, Bob jo poljubi in objame ter reče: "Vem, tudi jaz te bom pogrešal".
Murray , ki mu je vloga Boba prinesla nominacijo za oskarja za najboljšo moško vlogo, je z improvizacijo gledalcem vrgel kost, ki jo glodajo od samega nastanka filma. Na spletu so se pojavile različne teorije, ki poskušajo s pomočjo poigravanja z zvokom ali pa zgolj z lastno domišljijo razbrati njegove besede. Kar nekaj jih v zadnjem sklopu povedi razbere nagovor, da naj svojemu možu pove resnico, razlikujejo pa se v uvodnem delu. "Do naslednjega snemanja za Santori se ne bova videla. Pojdi k njemu in mu povej resnico, ok?" je ena od teorij, spet druga: "Ko bo John čakal na naslednje službeno potovanje, mu povej resnico. Ok?" (Različne razlage si oglejte v spodaj priloženih videih).
Bobova vrnitev v preteklost
Manj prepričljivi poskusi teorij temeljijo na domišljiji, ki v Bobu med drugim prepoznava Charlottinega moža, ki se je vrnil iz prihodnosti. V tej naj bi se zavedel, da je ženo preveč zanemaril. Med svojim postankom v preteklosti mora sicer posneti še reklamo, saj je potovanje v času drag luksuz. Ko končno spozna, kako slabo ravna s svojo ljubeznijo, se zave, da bi ji bilo bolje brez njega. Zašepeta ji, da si je John ne zasluži, zato naj samostojno zaživi svobodno in srečno življenje. Spet drugi si zadnji prizor razlagajo kot fantazijo, Charlotte med množico mimoidočih pa le prikazen v Bobovih očeh.
Režiserki ljuba skrivnost
Film, posnet za 'pičle' štiri milijone dolarjev, jih je v blagajne prinesel 120 milijonov, režiserki pa poleg omenjenega oskarja še nominaciji v kategoriji za najboljšo režijo in film. Coppola, ki ji je Murrayjeva skrivnostnost v zadovoljstvo, bi bila nad številnimi interpretacijami verjetno navdušena. Sama razmišlja o več možnostih, kaj bi se z glavnima protagonistoma lahko zgodilo po tistem slovesu, vendar ji je ljubše, da si gledalci ustvarijo lastno zgodbo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje