Na otvoritvenem večeru bo avstrijsko premiero doživel film Paradiž: Upanje (Paradies: Hoffnung), del trilogije Ulricha Seidla, ki je ob Michaelu Hanekeju nemara najbolj znano avstrijsko režisersko ime v tujini. Seidl, ki mestoma v dokumentarnem slogu beleži anomalije sodobne družbe, se v novem filmu preseli v kamp, v katerem si odvečnih kilogramov želi znebiti 13-letna Melanie. Njeno mamo gledalci poznajo iz še enega filma iz trilogije Paradiž: Ljubezen (Paradies: Liebe), v katerem je v ospredju seksualni turizem v Afriki.
Do 17. marca, ko bo žirija podelila vrsto nagrad, se bodo na festivalu Diagonale zvrstili vsi ključni avstrijski filmi minulega leta, med katerimi bodo, kot je to že običajno, pomembno vlogo odigrali tudi dokumentarci. Obiskovalci festivala bodo lahko sledili različnim sekcijam, kar nekaj prostora je odmerjenega eksperimentalnim filmom, program Shooting Women III pa je tokrat posvečen ženski identiteti, piše na festivalski spletni strani.
Programska direktorica Barbara Pichler je ob začetku festivala Diagonale poudarila, da je eden njegovih namenov, da ponudi platformo za pristen stik med filmi in gledalci, ki naj ga, kot si želi, vsakokrat spremlja tudi bogata razprava.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje