Današnji izvod časopisa Finance poroča o obtožbi direktorja Blitza, Igorja Špileka, ki trdi, da Kolosej njegovo podjetje že več let izsiljuje, naj filmov iz svoje ponudbe ne dajejo v predvajanje konkurenčni verigi Tuš. "Za distributerja to ni sprejemljivo. Prepričani smo, da Kolosej izkorišča prevladujoč položaj na trgu in Blitza ne obravnava enako kot druge distributerje, zato razmišljamo, da bi ga prijavili Evropski komisiji in vložili odškodninsko tožbo," je za Finance razložil Špilek.
Kolosej, hčerinsko podjetje Ljubljanskih kinematografov, svoj filmski program oblikuje glede na ponudbo filmskih naslovov, ki jo dobi od distributerjev. Med svoje poslovne partnerje tako štejejo podjetja, ki poskrbijo, da določen film pride na domača platna: Cinemania group, Karantanija Cinemas, Ljubljanski kinematografi, Continental film, Cenex PE Ljubljana, Fivia ter Blitz Film & Video Distribution. Prihodke od prodaje vstopnic po obračunanem DDV-ju delijo v razmerju 60 proti 40 v korist upravljavcev kinodvoran.
Trčenje ni bilo "usodno"
Spor med Blitzem, ki ima desetodstotni tržni delež v slovenski kinodistribuciji, in Kolosejem se je pred kratkim zaostril zaradi Usodnega trčenja: Špilek pravi, da so film - v originalu ima naslov Crash - skupaj z drugimi Koloseju ponudili že 21. novembra lani, a odgovora niso dobili vse do danes. Na naše vprašanje sta obe vpleteni strani odgovorili, da je spor (v konkretnem primeru Usodnega trčenja) rešen in da bo film, kot je napovedano, v kinematografe prišel 9. marca.
So skoraj spregledali favorita?
Poleg kinocentrov v Ljubljani, Mariboru, Celju in Kopru Kolosej upravlja tudi z dvema kinodvoranama v Ljubljani: kino Komuna je namenjen predvajanju aktualnih filmskih uspešnic, Kinoklub Vič pa predstavlja filme za nekoliko zahtevnejše filmske gledalce in filme, ki so že pred umikom z rednega programa. Vseeno Finance navajajo neuradni podatek, da so si odgovorni v Koloseju pred mesecem dni ogledali film Usodno Trčenje (ki je ta teden postal eden izmed petih nominirancev za oskarje) in ga izločili iz programa, ker naj za širše občinstvo ne bi bil zanimiv. Če je to res, so v luči šestih nominacij za oskarja, ki jih je film Paula Haggisa požel ta teden, gotovo podvomili v svojo odločitev.
Neporavnane račune med Kolosejem in Blitzem so slovenski gledalci občutili že leta 2004, ko so si težko pričakovani film Kristusov pasijon namesto aprila (film naj bi zaradi tematike predvajali okoli Velike noči) ogledali šele junija. Kolosej namreč ni želel sodelovati z Blitzem, ampak z Ljubljanskimi kinematografi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje