B-Movie je hitropotezen kolaž zgodb iz divjega, a ustvarjalnega desetletja, ki se začne s punkom in konča s Parado ljubezni. V ospredje te zgodbe postavlja glasbenika iz Manchestra Marka Reederja, ki je leta 1979 pri 21 letih prispel v Zahodni Berlin, se navdušil nad nemško elektronsko glasbo, kmalu pa dinamično napetost mesta prepoznal kot idealno prizorišče umetniške avantgarde, ki prepleta podtalje in popularno kulturo. Foto:
B-Movie je hitropotezen kolaž zgodb iz divjega, a ustvarjalnega desetletja, ki se začne s punkom in konča s Parado ljubezni. V ospredje te zgodbe postavlja glasbenika iz Manchestra Marka Reederja, ki je leta 1979 pri 21 letih prispel v Zahodni Berlin, se navdušil nad nemško elektronsko glasbo, kmalu pa dinamično napetost mesta prepoznal kot idealno prizorišče umetniške avantgarde, ki prepleta podtalje in popularno kulturo. Foto:
false
Film Arcade Fire: The Reflektor Tapes ponuja vpogled v nastajanje albuma Reflektor. Ekipa je skupino spremljala že na Jamajki, ko so postavili temelje albuma, na snemanju v Montrealu, nenačrtovanega koncerta v nekem hotelu na Haitiju na prvi večer karnevala, pozneje pa še na razprodanih koncertih v Londonu in Los Angelesu. Foto: false

Zahodni Berlin je v 80. letih 20. stoletja postal ustvarjalni talilni lonec za posebno vrsto subkulture in popkulture. Pred padcem železne zavese so v mesto prihajali umetniki in zagovorniki komune, skvoterji in hedonisti vseh vrst, iznajdljivi diletanti in svetovno znani zvezdniki. Kot prikazuje dokumentarni film B-Movie: Lust and Sound in West Berlin 1979-1989 v režiji Jörga A. Hoppa, Klausa Maecka in Heika Langa, je bil poudarek te scene uživanje v sedanjem trenutku, vznemirjenje 'tukaj in zdaj'. V tem času je bil Berlin kot film b-kategorije - pisano cenen in kičast, ogrožen, nametan, tesnoben in ambiciozen, pijan in zadrogiran, prostor kaosa, umetnosti in posebne energije, vmesno območje, kjer se je zdelo vse mogoče.

Divje prizorišče umetniške avantgarde
B-Movie
je hitropotezen kolaž zgodb iz divjega, a ustvarjalnega desetletja, ki se začne s punkom in konča s Parado ljubezni, ki zgodbo o življenju v razdeljenem mestu pripoveduje na podlagi večinoma še ne prikazanih televizijskih in filmskih posnetkov, fotografij in izvirnih intervjujev.

V ospredje te zgodbe postavlja glasbenika iz Manchestra Marka Reederja, ki je leta 1979 pri svojih 21. letih prispel v Zahodni Berlin, se navdušil nad nemško elektronsko glasbo, kmalu pa dinamično napetost mesta prepoznal kot idealno prizorišče umetniške avantgarde, ki prepleta podtalje in popularno kulturo. Znajde se v središču dogajanja in se sreča s številnimi glasbeniki, režiserji, pisatelji, fotografi in drugimi, sredi 80-tih pa mainstream požre tudi Reederjev bend. Reeder bo tudi obiskal slovensko premiero filma in po projekciji v pogovoru z Gregorjem Baumanom spregovoril o izkušnjah berlinskega življenja v času, ko se je spremenilo vse.

Z Arcade Fire od Jamajke do razprodanih koncertov po svetu
25. septembra pa bodo v Kinu Šiška predvajali dokumentarni film Arcade Fire: The Reflektor Tapes, ki ponuja vpogled v nastajanje albuma Reflektor, s katerim so se Arcade Fire po vsem svetu povzpeli na prva mesta lestvic.

Režiser Kahlil Joseph, prejemnik velike nagrade žirije za kratki film na festivalu Sundance 2013, je zasedbo spremljal vse od časa, ko so na Jamajki postavili temelje albuma, do snemanja v Montrealu in nenačrtovanega koncerta v nekem hotelu na Haitiju na prvi večer karnevala, pozneje pa še na koncertih v Londonu in Los Angelesu.

Film združuje še nepredvajane posnetke intervjujev in utrinkov, ki so jih ujeli člani benda, in nekaj ekskluzivnih posnetkov, narejenih posebej za to priložnost.