Art kino mreža, ki deluje na vseh koncih Slovenije, je nastala z namenom medsebojnega sodelovanja in razvoja kakovostne kinematografije, izmenjavi izkušenj, strokovnega znanja in informacij s področja razširjanja in promocije filmske kulture in filmske vzgoje ter promocije in prikazovanja kakovostnega in umetniškega filma v slovenskih kinematografih.
Člani Art kino mreže Slovenije so pri svojih programskih odločitvah samostojni, vendar pogosto združijo moči pri promociji in koordiniranem prikazovanju izbranih, predvsem slovenskih filmov.
Domača in tuja filmska produkcija
Kot so sporočili iz združenja, ki ima sedež v Slovenj Gradcu, si je lani na skoraj 10.000 filmskih projekcijah na sedežih 27 kinodvoran v 26 slovenskih krajih filme ogledalo več kot 412.000 gledalcev.
Od tega si je slovenske filme na 1.081 projekcijah ogledalo 62.977 gledalcev. Največja lanska uspešnica je mladinski film režiserja Borisa Petkoviča Košarkar naj bo, ki ga je videlo 22.034 gledalcev.
Med tujimi filmi pa je najbolj pritegnil oskarjevski muzikal Dežela La La (La La Land) z Ryanom Goslingom in Emo Stone v glavnih vlogah, saj si ga je ogledalo skoraj 9.000 gledalcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje