Rupert si, roko na srce, dušo v medijih lajša tudi zato, ker je v kino ravnokar prišel njegov najnovejši film, St. Trinian's. Foto:
Rupert si, roko na srce, dušo v medijih lajša tudi zato, ker je v kino ravnokar prišel njegov najnovejši film, St. Trinian's. Foto:
Rupert Everett s svojim likom iz Shreka
Vloge princa v Shreku ne bi dobil, če bi šlo za igrani film, je prepričan Everett.

Nihče ni na primer govoril, da je Robert Downey jr. nor, okrog Britney Spears pa so uprizorili pravi lov na čarovnice.

Rupert Everett o dvojnih merilih v Hollywoodu
Prizor iz filma The Next Best Thing
Med svoje prijateljice šteje celo Madonno - a ko sta skupaj nastopila v komediji (The Next Best Thing), jima to ni pomagalo. Film je bil, kot drugi Madonnini, polomija.

Rupert Everett, ki se ga večina spominja po romantični komediji Moj bivši se poroči, je v intervjuju za The Times pretresal odnos velikih filmskih studiev do žensk, homoseksualcev, splava in zasvojenosti. “V Hollywoodu se pretvarjajo, da so zelo liberalni, pa so vse prej kot to. Tam je kot v Al Kaidi.”

Mit o enakopravnosti
Everett je trdno prepričan, da ga je istospolna usmerjenost v preteklosti stala vloge v marsikaterem filmu. V svoji avtobiografiji Red Carpets and Other Banana Skins trdi celo, da nekoč glavne vloge v nekem filmu s Sharon Stone ni dobil zato, ker (in to naj bi mu direktor MGM-a povedal v obraz) “je homoseksualec v očeh Amerike bolj ali manj isto kot perverznež, da ga ljudje nikoli ne bi videli kako drugače in da MGM ne bo nikoli najel”. Tudi za svojo vlogo princa v risanki Shrek trdi, da je ne bi nikoli dobil, če bi šlo za igran film.

Jodie se je samo ... utrudila
Tudi nedavnega "samorazkrinkanja" Jodie Foster kot homoseksualke ne jemlje za znamenje spremb v družbi: "Ravno nasprotno. Stara je 45 let in se ji ne ljubi več ukvarjati s tem. Po določeni starosti si v Hollywoodu lahko gej. Prej pa ne le, da ni dobro zate – nepredstavljivo je."

Cepljeni na srečne konce
Everett, ki med svoje prijateljice šteje nekaj najplivnejših žensk v zabavni industriji (na primer Madonno, Julio Roberts in Sharon Stone), položaj igralk v filmskem svetu primerja z življenjem v Afganistanu. “Sedemdesetletna ženska bo morda lahko igrala babico, sedemdesetletni moški pa dobi glavno vlogo in dvajsetletnico v glavni ženski vlogi.”

Prav tako ima svoje mnenje o splavu: “Producenti načeloma niso proti splavu, ker jim ni všeč, če jim igralke s porodniško sesujejo cel urnik, če pa v filmu kdo zanosi, pa vedno obdrži otroka in na koncu pristane z njegovim očetom.” (In resnično se v treh filmskih uspešnicah zadnjega leta, Napumpana, Waitress in Juno, glavne junakinje z nenačrtovano nosečnostjo sprijaznijo. V Evropi je situacija malce drugačna: lani nas je šokiral film Mika Leigha Vera Drake, letos pa po vseh festivalih nagrade pobira pretresljivi romunski film o splavu, 4 meseci, 3 tedni in 2 dneva).

Prav tako dvolično se zdi igralcu hollywoodsko obravnavanje zasvojenosti: "Petdesetletnega moškega zasvojenca vsi podpirajo in sočustvujejo z njim, ženske v enakem položaju pa mediji križajo. Nihče ni na primer govoril, da je Robert Downey jr. nor, okrog Britney Spears pa so uprizorili pravi lov na čarovnice."

A. J.

Nihče ni na primer govoril, da je Robert Downey jr. nor, okrog Britney Spears pa so uprizorili pravi lov na čarovnice.

Rupert Everett o dvojnih merilih v Hollywoodu