Režiserju Wesu Cravenu pridobivanje dovoljenj za snemanje na letališčih ni naredilo veliko sivih las. Foto: EPA
Režiserju Wesu Cravenu pridobivanje dovoljenj za snemanje na letališčih ni naredilo veliko sivih las. Foto: EPA
Na terminalih mednarodnega letališča v Los Angelesu so že velikokrat brnele filmske kamere. Foto: EPA

Režiser filma Red Eye Wes Craven in producent Mason Novick sta tako povedala, da je filmska ekipa zlahka dobila dovoljenje za snemanje na letališčih v Los Angelesu (Los Angeles International Airport), Miamiju (Miami Airport) in Ontariu Ontario International Airport). Filmarji so bili tako kar malo presenečeni, da jim v splošni vojni proti terorizmu letališki organi niso metali polen pod noge.



Odločilen je bil opuščen terminal
Novick je povedal, da je ekipa skrbno izbrala letališča, na katerih je potekalo snemanje (v filmu sicer potniki potujejo od mednarodnega letališča Dallas/Fort Worth pa do mednarodnega letališča v Miamiju). Največ kadrov je tako padlo na letališču v Ontariu vzhodno od Los Angelesa, saj enega od njegovih terminalov že več let ni v uporabi, poleg tega pa na njegovih stezah ponoči letala niti ne pristajajo niti ne vzletajo.

Kljub manjšemu prometu na letališču v Ontariu pa je filmarje po besedah Novicka presenetilo, da jim ob prihodu na snemanje sploh ni bilo treba skozi detektorje za kovino, pa tudi varnostniki niso nikogar posebej pregledovali.

V Los Angelesu malo strožje
Manj svobode pa je bilo filmski ekipi Red Eya dopuščeno na letališču v Los Angelesu, ki ga sicer ameriški filmarji zelo pogosto izberejo za prizorišče snemanja. Joanie Sewal, uslužbenka letališča, odgovorna posebej za sklepanje dogovorov za snemanje na losangeleškem letališču, je povedala, da v zadnjih letih na letališču filmske kamere brnijo ravno tako pogosto kot v preteklosti, le da po 11. 9. 2001 snemanje zelo natančno spremljajo s kamerami, filmska ekipa pa tudi ne sme snemati na območju, kjer se gibljejo običajni potniki.