Cikel, ki nosi naslov Pogled z Otoka, je začel s projekcijo zmagovalnega filma festivala Kino Otok leta 2007 po izboru občinstva, rusko-francosko koprodukcijo Babica. Do nedelje si bodo obiskovalci lahko ogledali še štiri filme, ki so jih v preteklosti že predvajali na festivalu Kino Otok.
Drama Babica režiserke Lidije Bobrove je po mnenju kritikov film, ki se dotakne srca. Opisuje zgodbo babice Tosje, ki se je, ko ostane brez doma, družina otepa, čeprav je spravila h kruhu mnoge družinske člane. Babica, ki je svojo hišo predala vnukom, se ne more več vrniti k hčerkini družini, pa tudi drugim sorodnikom bi bila v stanovanjih, kupljenih z denarjem njene prodane stare hiše, le v napoto.
V četrtek ob istem času bo na sporedu bosansko-hercegovski film Pri stricu Idrizu režiserja Pjera Žalice. Dogajanje, postavljeno v povojno Sarajevo, izpostavlja pozitivnost, ki zavestno vznikne v človeku, živečem v težkih življenjskih razmerah. Film pripoveduje o ostarelem muslimanskem zakonskem paru Ibrizu in Sabiri, ki ju nekega dne obišče nečak Fuke, da bi jima popravil bojler in malce poklepetal. Pogovor postopno izvablja na dan potlačene in zatrte koščke mozaika sorodstvenih in medsosedskih odnosov, ki jih je raztreščila vojna.
Kaotični svet potrošništva
Perujski film Santiagovi dnevi režiserja Josueja Mendeza, ogledati si ga bo mogoče v petek, je zgodba o človekovem iskanju reda in harmonije v kaotičnem svetu. V svojem vizualnem slogu in strukturi je film eklektičen in na trenutke fragmentiran, podobno kot njegov protagonist, Santiago, ki se mu jasen cilj izmika. Šele ko Santiago vstopi v novo življenje, tudi film steče hitreje. Češke sanje Filipa Remunde in Vita Klusaka, ki bo na sporedu v soboto, je po mnenju kritikov dokument največje potrošniške potegavščine, kar jih je videla sodobna Češka. Dva izmed najbolj obetavnih vzhodnoevropskih dokumentaristov Filip Remunda in Vit Klusak se namenita raziskati manipulativno moč potrošništva, tako da ustvarita oglaševalsko akcijo za nekaj, kar ne obstaja.
Cikel Pogled z Otoka bo v nedeljo sklenil film Polno ali prazno, ki ga režiral iranski režiser Abolfazl Džalili. Džalili, po mnenju kritikov režiser, ki vselej zanesljivo očara in ozavesti gledalce, je film posnel, čeprav zanj ni uspel pridobiti dovoljenj. Riše zgodbo mladeniča, ki pride v odročno iransko vas, da bi se zaposlil kot učitelj in se poročil. Prepričan, da mu po uspešnem študiju oboje pripada, začne trkati na vrata zadržanih domačinov, ki imajo s prišlekom drugačne načrte.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje