Z Jacksonovim novim filmom, katerega snemanje je stalo 207 milijonov dolarjev, so do zdaj zadovoljni zlasti predstavniki produkcijske hiše projekta Universal Pictures. Predsednik Universal Picturesa Shmuger, ki si je z drugimi člani hiše ogledal končni izdelek na Novi Zelandiji, je o filmu povedal, da je triurna poslastica in dodal, da se posveča razkrivanju tragične ljubezenske zgodbe med gromozansko opico in Naomi Watts.
Več kot navadno snemanje filma
V Universal Picturesu so sicer vedeli, da bo film daljši, a kljub temu niso pričakovali tako dolgega končnega izdelka. Očitno Jackson po snemanju treh triurnih delov Gospodarja prstanov kar ne more iz svoje kože. Kot je že znano, pa Jackson in druga ekipa niso bili zaposleni le s snemanjem filma, ampak so hkrati pripravljali tudi dodatno gradivo za DVD, za poseben dnevnik o snemanju filma, ki je na spletu razkrival delo zasedbe kar dvakrat tedensko, in za dokumentarni film težko pričakovanega DVD-ja o izvirniku iz leta 1933.
Snemalna ekipa tako ni postavljala le novih standardov v uporabi posebnih digitalnih učinkov, ampak je skrbno obdelovala tudi šest minut izgubljenega gradiva iz prvotne različice filma. Ob tem so filmski ustvarjalci uporabljali posebne učinke, ki so jih uporabljali v 30. letih 20. stoletja.
Kaj bo ponudil obsežen DVD?
Material za DVD še vedno zbira Michael Pellerin, ki je med drugim poskrbel za produkcijo DVD-jev filmov, kot so A Bug's Life in Fantasia. Delo je začel že leta 2003, ko je nova različica King Konga doživljala šele preprodukcijo, snemanja pa še danes ni končal, saj namerava zbrati intervjuje članov zasedbe tudi po premieri, da bi tako zajel celoten pogled na ustvarjanje filma.
Že po koncu snemanja filma Kraljeva vrnitev se je Jackson spraševal, kako se lotiti snemanja DVD-ja za film King Kong. Tako si je zamislil uporabo kamere kot nekakšnega dnevnika, ki spremlja celotno dogajanje. Od samega začetka nastajanja spektakla, po vsakem končanem snemanju ali sestanku s scenaristom, se je Pellerin odpravil k Jacksonu, da mu je razkril zadnje premike.
Dnevnik snemanja na spletu
Ideja, da bi te posnetke ponudili neučakanim ljubiteljem filmov tudi na spletu, pa se je Pellerinu porodila septembra leta 2004. Prav ta korak je po Pellerinovem mnenju postavil nove standarde v medsebojni komunikaciji med režiserjem in oboževalci njegovega dela. Jackson pa spleta ni izkoristil le za predstavljanje poteka snemanja, ampak je oboževalce povprašal tudi po mnenju, kateri del zgodbe jih posebno zanima, ponudil pa jim je tudi vpogled v vsako podrobnost snemanja, vse do uporabe določene kamere in kakšne funkcijo imajo gumbi na njej.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje