Maja bo v Cannesu premiero naposled doživel že dolgo napovedovani "apokaliptični" von Trierjev film Melancholia (s Kirsten Dunst in Charlotte Gainsbourg v glavnih vlogah), danski mojster pa je medtem z mislimi že pri naslednji veliki stvari. V igri sta bila, kot je povedal za Screen Daily, menda dva scenarija: The Nymphomaniac ter Dirt in Bedsores; na koncu je von Trierjev poslovni partner Peter Aalbæk Jensen presodil, da je prvi bolj komercialen (češ da bo projekt z naslovom The Nymphomaniac pač brez večjih težav dobil finančno podporo).
Von Trier v svojih filmih pogosto tematizira podobe in vloge žensk v moško osrediščeni družbi; dobra primera sta z zlato palmo nagrajena Plesalka v temi (2000), v kateri je blestela islandska pevka Björk, in Dogville (2003), prav tako izjemna vloga, tokrat za Nicole Kidman. O Nimfomanki za zdaj ne vemo še ničesar drugega kot to, da gre za zgodbo o "erotičnem prebujenju", a glede na to, kdo sedi na režiserskem stolčku, lahko najbrž prej kot kakšno mehko erotiko v slogu Emmanuelle (1974) pričakujemo psihološko analizo tesnobe in trpljenja. Prav tako ni znano, ali von Trier tudi tokrat v glavni vlogi vidi svojo dežurno muzo, francosko igralko Charlotte Gainsbourg.
Zvezdniški konec sveta
V Cannesu medtem že nestrpno pričakujejo Melanholijo: naslov filma se sklicuje na ogromen planet, ki naj bi se nevarno približeval Zemlji in s tem seveda napovedoval konec sveta. Če bi šlo za hollywoodsko produkcijo, bi zdajle lahko zavili z očmi, češ "pa ne še en film katastrofe ..."; a Von Trier je kakopak ubral drugo pot: gre za dramo osebnosti, ki bo "naslikala psihološki portret katastrofe". Poleg Charlotte Gainsbourg in Kirsten Dunst, ki je v vlogi zamenjala Penelope Cruz (zanjo naj bi von Trier scenarij sploh napisal), v Melanholiji nastopijo še Kiefer Sutherland, Charlotte Rampling, John Hurt ter Alexander in Stellan Skarsgård.
Nikogar ne mika misel na taborjenje "po trierjevsko" ...
Mimogrede, von Trierju še vedno ni uspelo prodati avtodoma, za katerega se lahko še štiri dni potegujete na eBayu. Za 39 tisoč dolarjev pravzaprav ne kupujete le rabljenega avtomobila, ampak delček filmske zgodovine: v svojem "Mobilehome" se je von Trier, ki potuje samo po kopnem in nikoli po zraku, več kot deset let prevažal od enega festivala do drugega - škatlasto belo vozilo, v katerem so sestankovala tudi velika imena evropskega filma, je bilo, denimo, reden prizor sredi VIP-parkirišča v Cannesu.
Režiser se ga kljub temu ne more in ne more znebiti (dražba je bila že dvakrat neuspešna) - morda zaradi svoje iskrenosti. "Veselim se, da se bo znebil vonja po dizelskem gorivu. Upam, da je potencialnemu kupcu ta vonj všeč, ker so bila tla že nekajkrat polita z dizlom," je napisano na eBayevi strani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje