Foto:
Foto:
Bo Gibson dobil zlati kipec?

Gibson in njegov sodelavec pri produkcijski hiši Icon Productions, Bruce Davey, pravita, da ne bosta porabila niti centa za oglas na televiziji, radiu ali v reviji. Vendar pa se je družba Icon kljub temu odločila za posebna predvajanja filma, poleg tega pa nameravajo razdeliti tudi na tisoče DVD-jev članom filmske akademije in ostalim strokovnjakom s področja filma. Davey je v izjavi za javnost zapisal, da bi morali filme ocenjevati po njihovi umetniški vrednosti in ne po tem, koliko je kdo porabil za oglaševanje.

So najbolj gledani tudi najboljši?
Mel Gibson, ki je za Kristusov pasijon napisal scenarij, film režiral in tudi produciral, se tudi pred prihodom filma v kinematografe ni poslužil oglaševanja v medijih. Kljub temu pa je film dvignil ogromno prahu inavstralskemu igralcu prinesel 600 milijonov dolarjev s prodanimi vstopnicami.

Letos ni nespornega favorita
Dva meseca pred uradno razglasitvijo letošnjih nominirancev za oskarja še vedno ni filma, ki bi bil absolutni favorit, zato poznavalci menijo, da bo letošnja podelitev še posebej napeta.