Kot je v spletni klepetalnici MMC-ja RTV Slovenija povedala režiserka in scenaristka, ki je skupaj s Tomom Križnarjem nedavno na festivalu v Cannesu predstavila dokumentarec Dar Fur - Vojna za vodo, je prvi sad njenega sodelovanja s Križnarjem dober primer umetniške akcije, ki je spodbudila politično akcijo. Film Nuba: čisti ljudje je tako vplival celo na Janeza Drnovška, da je začel s humanitarno akcijo Svet za Darfur.
Nova projekta Maje Weiss
Čeprav je za njo že veliko uspešnih filmskih projektov, Weissova pravi, da tako kot drugi filmski ustvarjalci na neki način ne more poudariti projekta, ki ji je najbližje. Vedno je namreč usmerjena v prihodnost, v projekte, ki jo še čakajo. Ta trenutek tako njene misli zapolnjujeta predvsem dva filma. Prvi je politični dokumentarec Občutek za veter, katerega premiera je predvidena za 16. avgust, dan priključitve Prekmurja k matični domovini. Drugi je veliki televizijski igrani film Skriti spomin Angele Vode v produkciji RTV Slovenije, za katerega Maja Weiss pravi, da je njen najzahtevnejši projekt do zdaj.
Neizpolnjena želja ostaja opera
Filmarka se ozira tudi k gledališkim odrom. Vendar se njena največja želja ne navezuje na klasično dramo, pač pa na opero. "Predvsem me mika opera, zdi se mi, da je opera blizu filmu, samo da je vse v živo. Upam, da bom nekoč lahko to željo izpolnila," je povedala Weissova in obenem izdala, da se ji najtežje področje režije zdi gledališče za otroke. V klepetu je Maja Weiss nekaj besed spregovorila tudi o svojih vzornikih. Čeprav je v srednjih letih, ko ima režiser za seboj že nekaj odmevnih filmov težko govoriti o vzornikih, Weissova predstavi nekaj imen. Predvsem so to ženske ustvarjalke, Margarethe von Trotta, Marta Meszaros, Larisa Šepitko in Liliana Cavani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje