"Quentin Tarantino si je preprosto premislil," poroča filmski blog Deadline. Po navajanju njihovih virov Tarantino scenarija ne bo več popravljal ali spreminjal – vrača se na začetek in išče popolnoma drugo idejo za svoj sklepni film.
Quentin Tarantino že leta trdi, da ima v sebi omejeno količino filmov – večkrat je izjavil, da si želi bodisi posneti okroglo deset celovečercev bodisi se upokojiti do 60. leta. Svoj šestdeseti rojstni dan je že praznoval, do zdaj pa je režiral devet filmov (če oba Ubila bom Billa štejemo kot en sam film). To pomeni, da bo njegov naslednji deseti in sklepni projekt.
Do nedavnega je veljalo, da bo to Filmski kritik, režiserjevo tretje sodelovanje z Bradom Pittom. Moči sta združila že pri filmih Neslavne barabe (Inglorious Basterds, 2009) in Bilo je nekoč ... v Hollywoodu (Once Upon a Time in Hollywood, 2019). (Temu seznamu lahko prištejemo še film Prava stvar (True Romance, 1993), pri katerem je Tarantino sodeloval kot soscenarist.) Vloga ostarelega kaskaderja Cliffa Bootha v Bilo je nekoč ... v Hollywoodu je Pittu prinesla tudi njegovega prvega igralskega oskarja.
Obstajale so tudi govorice, da bo Tarantino pred kamero zbral številne znane obraze iz svojih prejšnjih filmov in da bo vse skupaj najverjetneje nastalo pod okriljem studia Sony. Zvezna država Kalifornija je za projekt že odobrila 20-milijonsko davčno olajšavo.
Quentin Tarantino je bil v zadnjih mesecih zaposlen s spremembami scenarija, kar je za seboj potegnilo preložitev predvidenega začetka produkcije. Zdaj je, vsaj po poročanju Deadlina, padla dokončna odločitev, da Filmski kritik vendarle ne bo Tarantinov naslednji projekt.
Tudi Osovraženih osem je enkrat črtal (in si potem premislil)
Režiserjevih zvestih oboževalcev najbrž tako nepripravljenih ni ujela nobena vest še od takrat, ko je Tarantino sklenil arhivirati projekt Osovraženih osem. (Peščici igralcev je dal scenarij v branje, eden od njih ga je delil s svojim menedžerjem, potem pa so kopije zakrožile po celotnem Hollywoodu. Tarantino se je počutil tako izdanega, da se je filmu javno odpovedal. Šele čez nekaj časa je privolil v dobrodelno javno branje, ker so bili odzivi tako pozitivni, se je pomiril in film vendarle posnel.)
Lani v Cannesu je bil še navdušen
Tarantino je lani v Cannesu povedal, da je scenarij za Filmskega kritika navdihnil "tip, ki je resnično živel, a nikoli ni bil zares slaven ... pisal je filmske recenzije za pornorevijo. Bil je ciničen kot hudič. Njegove kritike so bile križanci med zgodnjim Howardom Sternom in Travisom Bicklom, če bi Bickle ocenjeval filme."
Ena prvih Tarantinovih služb v najstniških letih je namreč bila, da je v avtomat nalagal nove pornorevije, iz njega pa praznil nabrane kovance. "Vse preostalo je bilo preveč umazano branje. Ampak ena od teh pornorevij je imela res zanimivo filmsko rubriko," je režiser takrat pojasnil za Deadline.
Na festivalu tudi ni mogel skriti svojega navdušenja nad projektom. "Ne morem vam povedati ničesar, dokler ne vidite filma," je dražil avditorij. "Zelo me mika, da bi vam povedal nekaj monologov likov iz filma, ampak ne bom. Mogoče, če bi bilo manj kamer. Tako morate pa počakati in boste videli."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje