To ne bi bilo nič presenetljivega, če ne bi izjava prišla ravno iz ust Chrisa Weitza, čigar film The Golden Compass se (seveda) močno zanaša ravno na posebne učinke. V Cannesu je bilo videti prvih deset minut uvoda v trilogijo, ki jo bodo posneli po fantazijskih romanih Philipa Pullmana in katere prvi del bo javnosti predstavljen decembra. Videti je bilo veliko čarobnih bitij in s pomočjo uporabe posebnih učinkov je bilo vse videti zares pravljično.
Kdo želi gledati leteče predmete?A Weitz vztraja pri svojem. Meni, da se bodo ljudje naveličali računalniško generirane "resničnosti": "Na področju manipulacije podob je mogoče narediti skoraj vse; živali, ki govorijo, vse leti po zraku, stvari, ki eksplodirajo. Te zadeve kmalu ne bodo več tako priljubljene. V zadnjem desetletju je imelo občinstvo posebnih učinkov že čez glavo." Nekateri filmi, kot je trilogija Gospodar prstanov, so šli čez vse meje. Ljudje pa so drli v kino. Če vprašate Weitza, je bila ključna zgodba in ne možnost, vstopiti v virtualno pravljično deželo. Chris Weitz namreč poudarja, da imajo možnost za uspeh le filmi - in v prihodnje naj bi to veljalo še bolj kot danes -, ki jih odlikuje močna zgodba.
Navdušenje nad čarobnostjo "računalniškega severa"
Pa vendar skoraj vsi, ki so videli drobtinice iz Zlatega kompasa, govorijo predvsem o zares izjemnih posebnih učinkih. Po poročanju časopisa Times je občinstvo kar osupnilo nad očarljivostjo snežnih planjav in pokrajine, skozi katero se prebija junakinja Lyra. Filmu napovedujejo velik uspeh. Če se bo napoved uresničila, bo to veliko zadoščenje za studio New Line Films, ki se je kar štiri leta ubadal s projektom. Od posla sta namreč odstopila izvirni režiser Anand Tucker in tudi eden najbolj znamenitih sodobnih dramatikov Tom Stoppard, ki je bil prvi scenarist filma.
Uspeh filma je že vnaprej skoraj zagotovila tudi izjemna priljubljenost romanov Philipa Pullmana. Knjige, ki jih bodo predelali v filme (Severni sij - Zlati kompas je ameriška različica naslova, Pretanjeni nož in Jantarni daljnogled), so namreč po svetu prodali že v 14 milijonih izvodov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje