Beatli niso bili navdušeni nad idejo, da bi sodelovali pri še enem filmu. razočarani so bili nad sprejetjem svojega drugega projekta, Help, obenem pa so se spekli še z lastno tv produkcijo Magical Mystery Tour. Kasneje so vsi priznali, da so bili zelo zadovoljni s tem, kako je vse skupaj izpadlo. Foto:
Beatli niso bili navdušeni nad idejo, da bi sodelovali pri še enem filmu. razočarani so bili nad sprejetjem svojega drugega projekta, Help, obenem pa so se spekli še z lastno tv produkcijo Magical Mystery Tour. Kasneje so vsi priznali, da so bili zelo zadovoljni s tem, kako je vse skupaj izpadlo. Foto:
Mars Needs Moms, komedija o fantiču, ki se nauči malo bolj ceniti svojo mamo šele, ko pridejo vesoljci, da bi jo odpeljali s seboj, je bila za studio Disney draga šola.

Legendarna psihedelična risanka, v kateri Beatli v rumeni podmornici plovejo po sanjskih svetovih Pepperlanda, v ozadju pa doni njihova glasba, je bila ob svojem izidu leta 1968 obtožena, da je himna LSD-ju. (Pri tem je treba povedati, da Beatli pri ustvarjanju filma niso imeli skoraj nič, še celo svojih glasov niso nasneli. Sodelovali so le pri sklepnem prizoru, ki ga lahko vidite spodaj).

Tehnološko posodobljena različica risanke, ki jo je kanil režirati Robert Zemeckis, je bila načrtovana za leto 2012, ko bo svet zaradi OI v Lodonu najverjetneje preplavil val anglofilije.

Toda zaradi vrtoglavo naraščajočih stroškov produkcije in težav, ki so jih pri Disneyu imeli s pridobivanjem dovoljenja za uporabo 16 pesmi (tudi denimo Lucy in the Sky with Diamonds in All You Need is Love) od obeh še živečih Beatlov in dedičev drugih dveh, se je kmalu izkazalo, da projekt stoji na precej trhlih nogah.

So "Mame" sabotirale Podmornico?
Poslednji žebelj v krsto je projekt dobil prejšnji konec tedna, ko je premiero dočakal najnovejši 3D-film, posnet v t. i. tehniki "stop-motion capture", kakršno so načrtovali za Yellow Submarine (ledino na tem področju animacije je pred leti oral Polarni vlak). Družinska komedija Mars Needs Moms, katere snemanje je stalo nekje med 175 in 210 milijoni dolarjev, je v svojem prvem (in ključnem) koncu tedna prislužila piškavih 7 milijonov dolarjev. Zemeckis je pri njej sodeloval kot producent.

Avatar nas je razvadil
Polom "Marsa" je simptomatičen: znak rastoče naveličanosti nad 3D-trendom v filmski industriji - kar je vsekakor slabo znamenje za Zemeckisa, ki je bil svoj čas priznan režiser igranih filmov (Vrnitev v prihodnost, Forrest Gump, Brodolom), pozneje pa se je posvečal predvsem stop-motion animaciji (Polarni vlak, Beowulf). Težava tega izjemno dragega postopka, ki animacijo "nevarno" približuje igranemu filmu, je v tem, da se meja med obema tako zabriše, da gledalca zmoti vsak detajl, ki ni čisto "pravi" (na primer "mrtve" oči junakov Polarnega vlaka).