Če preštejemo Tarantinove filme, bo The Hateful Eight njegov deveti celovečerec, naslednji vestern pa bo zaokrožil obljubljeno desetico. Mar to pomeni, da bi bil Ubila bom Billa 3 lahko narejen za televizijo? Foto: AP
Če preštejemo Tarantinove filme, bo The Hateful Eight njegov deveti celovečerec, naslednji vestern pa bo zaokrožil obljubljeno desetico. Mar to pomeni, da bi bil Ubila bom Billa 3 lahko narejen za televizijo? Foto: AP

Preveč smo že popustili barbarom. Nisem delal dvajset let za to, da bi zdaj dobival vedno slabše rezultate. To ni filmska industrija, za katero sem se javil. (...) Digitalne projekcije so ista stvar, kot če bi v javnosti gledal televizijo.

Quentin Tarantino
Comic-Con
Projekt The Hateful Eight je na Comic-Con prišel predstavit v družbi Kurta Russla (na sredi) in Michaela Madsna (levo). Foto: AP
Zvesti oboževalci ne verjamejo, da bo kdaj zares nehal snemati filme. Foto: AP

Med obiskom stripovsko-fantazijske konvencije Comic-Con, kjer je promoviral svoj vestern The Hateful Eight, je Quentin namignil, da njegova znamenita napoved upokojitve po desetih posnetih celovečercih morda le ni obljuba, vklesana v kamen: njegov novi načrt za življenjski opus vključuje "deset filmov in tri miniserije".

Opazke, izrečene napol v šali, so pospremili kriki "Daj res!" iz občinstva. Režiser je na to odvrnil: "Moje scenarije tako ali tako vedno krajšajo. Če napišem scenarij za osemurni film, smo dogovorjeni."

Režiser Djanga brez okov je, po njegovih pripombah sodeč, še vedno globoko razočaran nad trenutno situacijo v filmski industriji. Kot že lani v Cannesu je tudi zdaj ponovil, da "digitalne projekcije ubijajo kino", sam pa je še vedno goreč zagovornik formata 70-mm filma; samo tako bo tudi predvajal svoj novi vestern, pravi.

"Posneti moraš vsaj tri, preden si lahko rečeš režiser vesternov"
"Mogoče bi se moral pa res preseliti na televizijo,"
je razmišljal na glas - češ, če sta popolnoma digitalizirana produkcija in predvajanje že norma, bi lahko delal vsaj za HBO. Vseeno pa se miniserije ali česa podobnega skoraj gotovo ne bo lotil, preden ne dokonča The Hateful Eight in še enega vesterna ("Posneti moraš vsaj tri, preden si lahko rečeš režiser vesternov"), oboževalce pa draži tudi z namigi o novem filmu iz serije Ubila bom Billa. "Nikoli ne reci nikoli, ko gre beseda o Ubila bom Billa 3. Uma bi bila za ... Čakamo, da bo Vernitina hčerka dovolj velika, da jo ubijemo."

Velika migracija Hollywooda
V novi zlati dobi televizijske produkcije - le redkokateri film sproži toliko navdušenja kot Kriva pota, Igra prestolov ali Pravi detektiv - se tudi največja hollywoodska imena obračajo k malim zaslonom. Guillermo del Toro se je denimo lotil znanstveno-fantastične serije The Strain (Vampirski sev), Oliver Stone je za Showtime posnel The Untold History of the United States, Steven Soderbergh pa je združil moči s Clivom Ownom za 10-urno zgodovinsko dramo The Knick. Celo Woody Allen trenutno za Netflix snema miniserijo, David Lynch pa z veliko pompa najavlja vrnitev svojega kultnega Twin Peaksa.

Kdo drug kot Ennio
Za konec pa morda še najboljša novica s Tarantinovega obiska v San Diegu: objavil je, da bo glasbo za The Hateful Eight komponiral nihče drug kot kultni Ennio Morricone - to bo za 86-letno italijansko legendo prva glasbena podlaga za vestern po štirih desetletjih.

Preveč smo že popustili barbarom. Nisem delal dvajset let za to, da bi zdaj dobival vedno slabše rezultate. To ni filmska industrija, za katero sem se javil. (...) Digitalne projekcije so ista stvar, kot če bi v javnosti gledal televizijo.

Quentin Tarantino