Foto:
Foto:

Epizode bodo na voljo v dveh ločenih paketih, v katerih bodo štirje DVD-ji, vsak izmed paketov pa bo vseboval še približno 12 ur doslej še nevidenih vsebin. Kvaliteta posnetkov bo izboljšana za predvajanje na DVD-ju, tako da bodo lahko oboževalci Seinfelda občudovali znamenite pogovore v njegovi dnevni sobi, ki bodo izredno ostri. Poseben darilni paket, ki bo seveda precej dražji, pa bo vseboval še igralne karte, scenarij, ki ga je napisal soscenarist Larry David in solnico iz priljubljenega bara glavnega junaka.

Namige, da Julia Louis Dreyfus, Michael Richards in Jason Alexander ne bodo sodelovali pri omenjenem DVD-ju, je izvršilni producent Seinfelda zavrnil kot smešne in dodal, da so pogajanja z omenjenimi trajala približno dve minuti. Povedal je, da so v zameno za sodelovanje zahtevali udeležbo pri dobičku pri podobnih naslednjih projektih, odgovorni pa so jim to zahtevo odobrili.

Proračun za oglaševanje Seinfelda na DVD-ju pa bo monstruozen, saj bodo po napovedih odgovornih zanj porabili toliko, kot za največje uspešnice, ki jih bo Columbia predstavila v zadnjem delu letošnjega leta.