V filmu Ostrostrelec, ki se je sicer takoj po premieri nekaterim zdel problematičen po politični plati (Seth Rogen ga je odkrito primerjal z nacistično propagando), je trenutno na udaru zaradi nečesa veliko bolj trivialnega: ljudje so opazili prizor, v katerem naslovni junak, vojni veteran Chris Kyle (igra ga Bradley Cooper), iz ženinega (Sienna Miller) naročja vzame njunega novorojenčka. Čeprav se kamera otroku nikoli čisto ne približa, je res precej očitno, da ima Cooper v rokah plastično lutko. (To boste opazili v spodnjem odlomku.)
Filmski kolumnisti so hitro izpostavili, da Eastwood na snemanjih svojih filmov ne mara zavlačevanja ter da je tukaj - morda nespametno - ubral hitrejšo, lažjo in cenejšo pot. Uporabil ni namreč niti animatroničnega ali s posebnimi učinki "popravljenega" dojenčka, kaj šele pravega. "Cooper ga je moral malce zibati, da je bil videti bolj živ," piše kolumnistka Anne Thompson.
Zadrega bi lahko bila namerna
Tviteraši se pritožujejo, da je celoten prizor s Kylovo družinico okoren in nelagoden - seveda pa bi se dalo argumentirati, da je bilo to namerno. Cooper v filmu namreč igra človeka, ki se je odlikoval v vojni, ne more pa se prilagoditi na "vsakdanje" življenje, ki ga po vrnitvi iz bojev čaka doma. Da torej ni videti ravno sproščen, ko pestuje novorojenca, je pravzaprav v skladu z njegovim likom.
Studio Warner, ki ima ostrostrelca pod svojim okriljem, "afere" za zdaj še ni komentiral, najbrž pa ni zelo verjetno, da bi ta kratki prizor lahko resno ogrozil Eastwoodove možnosti za katero izmed nagrad, za katere je nominiran. Med drugim je v igri za priznanji ameriških cehov režiserjev (DGA) in producentov (PGA). "Morda vse skupaj lahko Eastwoodu škodi v očeh "tehničnih" panog, ne pa, ko bodo odločali producenti, scenaristi in režiserji," je prepričana Thompsonova.
Odnos zakoncev je ključnega pomena
Sienna in Bradley sta v enem izmed intervjujev pred premiero Ostrostrelca povedala, da se jima je zdelo izredno pomembno ujeti dinamiko odnosa med Chrisom in njegovo ženo Tayo "vse do najmanjše podrobnosti". Cooperjev cilj je bil jasen: "Upam, da se bodo veterani lahko poistovetili s to zgodbo in se v njej našli. Ljudje, ki ne vedo ničesar o tem, kaj vojaki prestajajo po vrnitvi z bojišča, pa si bodo zdaj to lahko predstavljali. To bi bilo čudovito."
Scenarist Ostrostrelca Jason Hall je na Twitterju že komentiral, da je Eastwood nameraval "uporabiti" resničnega dojenčka, a je na dan snemanja eden zbolel, njegova "rezerva" pa se ni pojavila. Tvit je kmalu zatem izbrisal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje