Svetovno premiero na enem najuglednejših svetovnih filmskih festivalov bo doživel najnovejši izdelek Igorja Šterka Tuning/Uglaševanje, ob njem pa si bodo lahko obiskovalci med 1. in 9. julijem ogledali še Predmestje Vinka Möderndorferja in Ruševine Janeza Burgerja. Predmestje so na festival uvrstili kritiki časopisa Variety, Ruševine pa bodo sodelovale v sekciji Vzhodno od Zahoda.
Najštevilčnejša zasedba leta 2002Prvi slovenski film v tekmovalnem programu tega češkega festivala je bil V leru, največ filmov naenkrat, tri, pa smo imeli leta 2002, ko so V Karlovih Varih predvajali Ljubljano v forumu neodvisnih, Kruhom in mlekom Jana Cvitkoviča v sekciji horizonti, ki predstavlja zmagovalce na velikih festivalih in Varuhom meje Maje Weiss v sekciji Vzhodno od Zahoda, lani pa so prav tako v tekmovalnem programu predvajali film Metoda Pevca Pod njenim oknom. O kakovosti festivala, ki se postavlja ob bok Lozarnu in Rotterdamu, priča tudi podatek, da je nemški film Nikjer v Afriki premiero doživel prav v Karlovih Varih, nato pa je prejel oskarja za najboljši tuji film.
Kako priti do mladostnega zagona?
Večina Šterkovega novega filma, ki so ga snemali pod naslovom Rdeča obzorja, je postavljen v Ljubljano, del dogajanja pa se odvija tudi v Beli krajini in Bruslju. Zgodba je postavljena v čas po pridružitvi Slovenije Evropski uniji. Pol leta po vstopu se je navdušenje poleglo, ljudje pa se zaskrbljeno sprašujejo, kako naprej. Pri tem se zgodba posveti Petru in Majdi, ki se v poznih tridesetih sprašujeta, kaj si želita po 15 letih zakona. Zdi se, da skupno življenje ne vodi nikamor več, oba si želita sprememb in novih avantur, pri tem pa se sprašujeta, ali bi bilo dobro zapustiti zakon, v katerem sta se jima rodila dva otroka, in poskusiti znova. Ali bi jima to povrnilo vsaj delček mladostnega zagona?
Šterkova ekipa
V junake Šterkovega filma, ki je režijo izpeljal po lastnem scenariju, se vživijo Nataša Burger, Peter Musevski, Ana Kerin, Taja Strle, Polona Juh, Andraž Polič, Tomi Janežič, Veronika Drolc, Jaša Jamnik in David Krančan. Direktor fotografije je Simon Tanšek, scenografija je delo Urše Loboda, Sabina Buždon pa je bila odgovorna za kostumografijo, ki jo je dopolnila oblikovalka maske Alenka Nahtigal. Za dober zvok je poskrbela Hanna Preuss, produkcijo je prevzel Igor Šterk s svojim podjetjem A. A. C Production, koprodukcijsko pa sta sodelovala Gustav film in RTV Slovenija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje