Pravzaprav jih je že. Kot producent je Cruise za promocijsko kampanjo filma Misija: Nemogoče 3 za japonsko tržišče na stran odrinil kar 17,7 milijona dolarjev, kar je absolutni rekord. Velik del tega denarja so 'odnesle' priprave na reprodukcijo enega od napetih prizorov v filmu. Na dan japonske premiere filma Misija: Nemogoče 3 - Japonci si bodo film lahko ogledali šele 20. 6. - bo namreč Cruise med drugim v Tokiu naokoli divjal v hitrem čolnu, preganjali pa ga bodo možje v helikopterju.
Še več denarnih rekordov
'Zapravljanje' denarja za razvajeno japonsko občinstvo pa je le eden od megalomanskih izdatkov, ki so pospremili nastajanje tretjega dela sage o heroju Ethanu Huntu. Ravno zato je imel režiser J. J. Abrams čast postati mož, ki je posnel najdražji filmski prvenec vseh časov.
Že ob svojem prvem poskusu snemanja dolgometražnega filma je imel namreč J. J. Abrams ki se je uveljavil kot režiser zelo priljubljenih televizijskih produkcij Alias in Skrivnostni otok, v rokah kar 150 milijonov dolarjev. Če za trenutek pozabimo na pregrešno drago snemanje akcijskih prizorov, je pri izdatkih ekipe Misije: Nemogoče 3 veliko vlogo odigralo tudi »križarjenje« po svetu. Film je namreč nastajal v Italiji (kamere so brnele v Rimu in Neaplju), na Kitajskem in v Združenih državah. Vsak premik ekipe pa je pomenil tudi premik gomile filmske opreme.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje