Ameriška filmska akademija je pravkar spet spremenila pravila pri podeljevanju oskarjev: v kategoriji za najboljšo izvirno pesem bo odslej potrebnih najmanj pet nominacij.
Letos je glasba ostala v ozadju
Kategorija za izvirno pesem se je v preteklih letih nekoliko razlikovala od drugih kategorij. Če je bilo v drugih sekcijah najmanj pet nominirancev, je bila najmanjša kvota za izvirno skladbo določena pri številki dve. Letos sta se denimo med 39 prijavljenimi pesmimi do nominacije resnično prebili le dve skladbi, ki sta dosegli povprečni rezultat 8,25 ali več: Man or Muppet iz filma The Muppets (Mapetki) in Real in Rio iz filma Rio.
Producenti, ki morajo vsako leto televizijski prenos oklestiti na še sprejemljive tri ure, so črtali tudi izvajanje obeh skladb (marsikdo je to razumel kot znamenje, da se zlata doba "revivala" muzikalov nazadnje le poslavlja). Kipec je na koncu prevzel Bret McKenzie za za odtenek manj pozabljivo pesem od obeh, Man or Muppet.
Od absolutnih vrnitev nazaj k relativnim merilom
Za 85. podelitev oskarjev, ki bo 24. februarja 2013 v gledališču Dolby v Hollywoodu, pa se bo za kipec potegovalo tistih pet nominiranih pesmi, ki bodo prejele najvišje število glasov članov iz glasbene stroke.
In katere pesmi bi to lahko bile? Škotsko obarvana Song of Mor'du iz animiranega filma Brave, klasika Les Miserables v izvedbi Hugha Jackmana in Anne Hathaway, Breath of Life, ki so jo Florence and The Machine prispevali za Sneguljčico in lovca ali pa morda Taylor Swift v sodelovanju z The Civil Wars, ki so Safe & Sound napisali za Igre lakote?
Čakamo na Bondovo pesem ...
Velja tudi omeniti, da še letos prihaja nova bondiada, Skyfall, tokrat v režiji "art" režiserja (Sama Mendesa), ki bo verjetno imela vsaj eno fantastično nosilno pesem, pa tudi podatek, da je za animacijo Frankenweenie Tima Burtona glasbo posnela Karen O (Yeah Yeah Yeahs).
Ali bodo vsi ti (oziroma kateri koli pač) nominiranci lahko tudi v živo pokazali, kaj zmorejo, za zdaj ostaja odprto - a morda jim še ni treba čisto obupati. Pred kratkim najeta producenta Craig Zadan in Neil Meron sta namreč broadwayska veterana (Chicago, Hairspray, Smash), ki razumeta privlačnost lepo koreografirane glasbene točke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje