Toby Jones je tri mesece vadil visoke tone, ki so bili posebnost Capotejevega govora. Foto: EPA
Toby Jones je tri mesece vadil visoke tone, ki so bili posebnost Capotejevega govora. Foto: EPA
Sandra Bullock, Toby JOnes in Douglas McGrath
Tudi režiserju Douglasu McGrathu verjetno ni bilo prav lahko, ko je izvedel, da bo že pred dokončanjem njegovega filma na spored prišla še ena produkcija o istem junaku. Foto: EPA
Philip Seymour Hoffman
Philip Seymour Hoffman se je že veselil oskarja, ko je Toby Jones še prebiral scenarij. Foto: Reuters

Razlog za skorajšnji izbruh solz je bila neverjetna časovna bližina nastajanja dveh filmov o rahlo čudaškem ameriškem pisatelju. Ko se je Jones še ubadal s svojo interpretacijo vloge, je drugi filmski Capote, Philip Seymour Hoffman, že prejemal oskarja.



Nemoralni zvezdnik newyorških kavarn
Povsem "izgubljena duša" pa očitno tudi Capote ni bil. Kot bomo videli v filmu Infamous je namreč tudi njega "morila" morala, ko je iz morilca Perryja Smitha skušal izvabiti zgodbo o ozadju umora kanzaškega farmarja in njegove žene. Jones in režiser Douglas McGrath sta si nekoliko drugače zamislila tudi Capotejev značaj. Če je Philip Seymour Hoffman Capoteja prikazal kot mračnega in vedno razmišljujočega človeka, pa je Jonesov Capote bolj večplasten. Prikaže več njegovih značajskih potez in prikaže tudi bolj "barvitega" pisatelja, ki je bil pravi zvezdnik newyorške kavarniške družbe.

Skrbi je končno konec
Zaradi odlično opravljenega dela Philipa Seymourja Hoffmana je bil Jones precej zaskrbljen, kako bodo gledalci sprejeli njegovo različico istega lika. To bo izvedel prav kmalu, saj je film Infamous (Zloglasen) že doživel ameriško premiero. Tu so tudi že prvi odzivi kritikov. Sploh niso slabi. Seveda nekateri kritiki zavzeto zagovarjajo odličnost prvega filma, nekaterim pa je vendarle bolj všeč nov pogled na osebnost in delo Trumana Capoteja. Zdaj torej tudi Toby Jones ne potrebuje več pomirjeval. Če jih sploh kdaj je potreboval.

40-letniku, ki je bil do zdaj znan predvsem gledališkemu občinstvu, nastopal je na britanskih odrih in na Broadwayu, se morda zdaj odpirajo tudi vrata Hollywooda. Morda se tako več ne bo dogajalo, da bodo njegov prispevek k filmu v postprodukciji preprosto izbrisali. To se je namreč zgodilo pri nastajanju romantične komedije Notting Hill, ko so celotno Jonesovo igro preprosto izločili iz filma.