Za šestminutni promocijski posnetek za eno najslavnejših rockerskih pesmi je glasovala skoraj tretjina sodelujočih v anketi ponudnika mobilne telefonije O2. Čeprav so omenjeni videospot snemali le tri ure in je stal samo 3.500 funtov (danes bi bilo to nekaj več kot 5.000 evrov), se je zavihtel na vrh lestvice.
Je tisto mogoče Britney?
Spot za Bohemian Rhapsody je tako gladko prehitel kinematografski Thriller Michaela Jacksona in Cry Me A River Justina Timberlaka, ki je razburjal predvsem zaradi igralke, zelo podobne Britney Spears (spot je prišel na tv-ekrane malo po koncu zveze Justina in Britney). Ko smo že pri Britney - njen spot za pesem Baby One More Time, ki jo je izstrelila med zvezde, je komaj ujel zadnje, 15. mesto na lestvici.
Pri O2 so v anketo zajeli 1.051 odraslih. Več kot polovica anketirancev (56 odstotkov) meni, da je najpomembnejši dejavnik za dober videospot ta, da se dejansko nanaša na pesem, za 32 odstotkov vprašanih pa je bistvena dobra koreografija.
Seznam najboljših 15 glasbenih videov vseh časov (po mnenju Britancev):
1. Queen - Bohemian Rhapsody (30 odstotkov)
2. Michael Jackson - Thriller (13 odstotkov)
3. Justin Timberlake - Cry Me A River (12 odstotkov)
4. OK Go - A Million Ways (9 odstotkov)
5. A-Ha - Take On Me (7 odstotkov)
6. Robert Palmer - Addicted To Love (4 odstotki)
7. Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U (4 odstotki)
8. REM - Losing My Religion (4 odstotki)
9. Christina Aguilera - Dirrty (4 odstotki)
10. Madonna - Like A Prayer (3 odstotki)
11. Jamiroquai - Virtual Insanity (3 odstotki)
12. Lionel Ritchie - Hello (3 odstotki)
13. Duran Duran - Rio (2 odstotka)
14. Oasis - Wonderwall (2 odstotka)
15. Britney Spears - ... Baby One More Time (2 odstotka)
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje