Kot je pojasnil pevec Alex Kapranos, so se Franz Ferdinand tokrat med snemanjem poslužili nekaterih sila nenavadnih pristopov. Med drugim je moral kitarist Nick McCarthy plezati v leseno konstrukcijo studia, da bi uspel iz kitare izvabiti kar najbolj poseben zvok. Natančneje in bolj fizikalno pravilno: Franz Ferdinand so skušali doseči Dopplerjev efekt, oziroma spreminjanje frekvence zvoka zaradi spreminjanja lokacije izvora zvoka.
Bolj plesni in bolj afriški Franz Ferdinand
Svoj tretji album Franz Ferdinand snemajo v domačem Glasgowu, občasno pa o njem navržejo besedo ali dve. Tako se 've', da bo album precej bolj plesen kot sta bila prejšnja, za katera številni glasbeni kritiki pravijo, da so najbolj kakovosten primer nadaljevanja značilnega postpunkovskega zvoka s prehoda sedemdesetih v osemdeseta. Novejši pa je podatek, da naj bi bilo v novi glasbi tudi veliko vplivov afriških ritmov. To so Franz Ferdinand razkrili v televizijskem šovu African Express, katerega je organiziral Damon Albarn, ki je sam že večkrat sodeloval z afriškimi glasbeniki. V oddaji so Franz Ferdinand izvedli novo skladbo Can't You Let Me Stay Tonight, medse pa so vključili malijskega in senegalskega instrumentalista in britanskega raperja jamajškega rodu Kana. Ni pa znano, ali bo ta izvedba skladbo izvajala tudi na studijskem posnetku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje