Podjetje Starbucks je s potezo, da ob kavi ponudijo še dobre melodije, očitno zadelo v črno. Glasbeniki ugotavljajo, da se jim tovrstno sodelovanje pri prodaji albumov zelo obrestuje. Glasbena industrija je nad nepričakovano konkurenco malce manj navdušena. Alanis Morissette, ki je Starbucksu prepustila ekskluzivne pravice za prve tedne prodaje novega cedeja, je zato v rodni Kanadi doživela celo bojkot.
Za glasbene nostalgike in zbiratelje
Boba Dylana se na podoben način verjetno ne da izsiljevati. Glasbeni veteran bo 30. avgusta izdal ploščo Dylan: Live at the Gaslight 1962, ki jo bo moč kupiti samo v Starbucksovih prodajalnah. Gre za posnetek koncerta, ki med glasbenimi sladokusci in Dylanovimi oboževalci velja za enega vrhuncev njegovih nastopov iz zgodnjih let. Na cedeju je tudi (takrat še čisto sveža) pesem A Hard Rain’s A-Gonna Fall in čisto prva izvedba singla Don't Think Twice It's Alright.
Približno v istem času bo založba Sony BMG izdala že sedmi del serie Official Bootleg, v kateri izdajajo stare Dylanove "neuradne" posnetke. Gre morda za tih dvoboj med novim (in za mlade privlačnim) Starbucksom in gigantom Sonyjem?
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje