Gostja tokratne oddaje Opus je bila dirigentka Karmina Šilec, ki se je pravkar vrnila z uspešnega gostovanja v Sankt Peterburgu; v Rusiji je predstavila dva zahtevna projekta vokalnega gledališča. Spregovorila bo o pripravah na sodelovanje v okviru Ruhrtriennala - nemškega festivala glasbenega gledališča, sicer pa bo razmišljala tudi o vlogi sodobne glasbe v današnji družbi ter o neuresničenih načrtih v povezavi z Evropsko prestolnico kulture v Mariboru.
Gostje osrednjega ruskega zborovskega festivala
Gostovanje v veliki dvorani sanktpeterburške filharmonije sodi med pomembnejša in se uvršča med referenčne dogodke zbora. Na gostovanje se je odpravilo 30 pevk; nastopile so na odprtju 5. sanktpeterburškega zborovskega festivala, ki velja za najpomembnejši zborovski festival v Rusiji.
Vokalno gledališče je nastopilo s predstavo Rusalke in glasbeno-scenskim projektom CS Light, ki sta bila nekoliko prilagojena prizorišču. Gre za klasično filharmonično dvorano z do 1.500 sedišči, ki velja za eno najboljših koncertnih dvoran v Evropi in je središče glasbenega in umetniškega življenja mesta od leta 1840.
Projekt Rusalke je odrska produkcija, ki se naslanja na slovansko mitologijo. Vključuje različne odrske elemente, glasbeno pa se giblje od nove do etnoglasbe z uporabo podaljšane vokalizacije. Šilčeva je v projekt vključila tradicionalne napeve, rituale, legende in sodobna glasbena dela.
Projekt CS Light je nastal v želji po iskanju novih zvokov in drugačnih občutij ob izvajanju in poslušanju glasbene ekspresije sedanjosti, to je minimalistični glasbi. Avtorji skladb niso izbrani le iz razvpite zibelke sodobne minimalistične glasbe, ZDA, temveč tudi iz okolij drugačne glasbene evolucije Baltika in Skandinavije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje