V preteklih sezonah je Maisenberg veliko časa posvetil recitalom. V dunajskem Musikvereinu je nedavno nastopil s štirimi solorecitali, posvečenimi ruski klavirski glasbi, v pretekli sezoni pa je cikel recitalov ponovil še v Konzerthausu. Foto:
V preteklih sezonah je Maisenberg veliko časa posvetil recitalom. V dunajskem Musikvereinu je nedavno nastopil s štirimi solorecitali, posvečenimi ruski klavirski glasbi, v pretekli sezoni pa je cikel recitalov ponovil še v Konzerthausu. Foto:

Maisenberga odlikujeta iskrivost in izrazito svojstven ter svež pristop, s katerim se je glasbenik prebil v sam svetovni vrh mojstrov črno-belih tipk. Avstrijski pianist se je na recitalu v Mariboru predstavil z deli treh postromantičnih skladateljev oz. mojstrov modernizma s preloma 20. stoletja.

Impresionistična glasba je povezovala francoska skladatelja Maurica Ravela in Clauda Debussyja, saj je Debussyjeva skladba Bakrorezi evokativno delo, ki nas popelje v eksotične kraje, Ravelova Ogledala pa so eno najbolj poznanih in kompleksnih skladateljevih del, napisanih za soloklavir, ki od izvajalca zahtevajo vrhunsko virtuoznost. Recital je sklenil s slavno desetstavčno klavirsko suito skladatelja Modesta Musorgskega, ki jo je član Ruske peterke napisal leta 1874.

Maisenberg se je izobraževal na glasbenih akademijah ruskih univerzitetnih mest - Moskve in Kiniševa - in kot solist začel najprej nastopati z moskovskim filharmoničnim orkestrom ter drugimi priznanimi orkestri nekdanje Sovjetske zveze. Danes je častni član dunajske družbe Konzerthaus, leta 2005 pa je prejel tudi avstrijsko častno odlikovanje prvega reda na področju znanosti in kulture.