Hiphop pesnico in glasbenico Ursulo Rucker sta na koncertu na bobnih spremljala Gintas Janusonis, na kitari pa Timothy Motzer. Kritiki glasbo Ruckerjeve umeščajo med džezovsko klubsko glasbo, atmosferski drum'n'bass in minimalne hiphop hibride, ki se zdijo avtorici primerni za teme, kot so suženjstvo, ljubezen, seksizem in politika.
Ruckerjeva je do zdaj izdala tri albume: prvenec Super Sista leta 2001, dve leti kasneje Silver or Lead, lani pa album Ma'at Mama. V glasbo jo je zaneslo kljub diplomi iz novinarstva in želji, da bi se poklicno ukvarjala s pisanjem reklamnih besedil. Namesto tega je sporočila, ki jih namerava prenesti svetu, zapisala v besedila pesmi, za katera so v Cankarjevem domu zapisali, da so prava urbana kulturna poslastica.
Milina in liričnost brez primere
Gostujoča avtorica je ena od protagonistk filadelfijskega poetičnega preporoda, žarometi pa so se vanjo usmerjali, še preden sta oddaja Def Poetry Jam in t. i. poezija slama prišli na naslovnice. Ruckerjevo odlikuje sposobnost, da "zadene z milo in zapeljivo liričnostjo, ki ji ni para", pravijo v vodilni ljubljanski kulturni ustanovi, kjer so zapisali še, da je glasbenica s prvencem Super Sista dokazala, da je lahko resna glasba zelo zabavna.
Njene besede so njena moč
Po pisanju na spletni strani glasbenice naj bi ta s svojima značilnostma - nujo po družbeno-političnih komentarjih in govorjenim petjem - na novo definirala govorjeno besedo. V svojih besedilih, ki jih je v začetku kariere prebirala, zdaj pa jih opremlja z glasbenimi posnetki, je vedno samozavestna, a pridige iz njenih ust ne pridejo. "Njene besede so njena moč," pravi spletna stran Ruckerjeve, ki svari, naj od avtorice nihče ne pričakuje, da se bo kdaj tiho usedla v kot.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje