Na začetku novembra je svoj drugi album izdal v Ljubljani delujoč transbalkanski kitarski trio Lelee. Od svojega nastanka leta 2020 se je zasedba, ki jo sestavljajo Jelena Rusjan na vokalu in basu, Damjan Manevski na vokalu in kitari ter Leon Stoilković na bobnih, utrdila kot ena od zanimivejših kitarskih zasedb, ki prepleta jugoslovansko novovalovsko dediščino, indie in slacker rock 90. let ter jadranski temperament, so zapisali pri založbi Moonlee Records.
Primer sodobnega indievitalizma
Lelee z novim dolgometražnim albumom Mora malo u crveno vstopa v zrelo obdobje. "V močnejših delih album spominja na jugoslovansko novovalovsko sceno osemdesetih let, zaznamo pa tudi vplive starejših lokalnih skupin, kot je Leb i sol," je zapisal recenzent Gregor Žibert. Z uporabo širokega nabora zemljepisno in zgodovinsko raznolikih kitarskih izrazov in liričnih dovtipov, pa tudi s harmoničnim doziranjem poskočnejših in ležernejših momentov ustvarjajo edinstveno avtorsko glasbo z besedili v slovenščini, makedonščini in srbohrvaščini. "Lelee z drugim albumom sicer ravna slogovno retro, a je v svojem izrazu hkrati raje sodobno vitalen. Pri čemer ni zanemarljivo, da je bil album Mora malo u crveno posnet v enem zamahu v živo. Prav odločitev za tovrsten postopek daje ploščku poseben žar in čar," je o albumu zapisal Borja Močnik.
Album je posnel in zmiksal Robi Bulešić v BearTracks Studio v Kočevju. Mastering podpisuje Carl Saff. Pri skladbah Snaga, Nestaješ in Rane je klaviature prispeval Blaž Gracar, medtem ko je pri skladbi Životinje na klaviaturah gostoval angleški glasbenik in producent Alastair McNeill.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje